Gå til innhold

Lettstelte, strykefrie dameklær

Anbefalte innlegg

Gjest anti-stryke-kari

Hjelp!

Jeg vil gjerne ha pene klær. Men jeg gidder ikke stryke. Har stryking.

Har et par skjorter og en tshirt som bare er å vaske, henge opp og så kan du ta det rett på deg. Alltid like pent.

Klærne må finnes i store størrelser også, og de må være 'normale', dvs ikke direkte kjerringaktig.

Noen som har erfaring med spesielle merker som kan anbefales.

Jeg pleier å handle i de store kjedene, så jeg er ikke komfortabel med alt for stive priser. Men litt kan en jo betale ekstra for et plagg som er 'brukandes'.

Takk for alle tips

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104118-lettstelte-strykefrie-damekl%C3%A6r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tillemor

Synes Lindex sine klær er av veldig bra kvalitet, så de bærer sin pris godt! En gang gikk en bukse sunn, men den fikk jeg byttet så servicen er også god.

Bruker å spandere på meg en litt dyrere bukse(strecht) som er litt mykere og mer føyelig (og holdbare) enn de vanlige buksene deres som heter ett eller annet med calenticks jane eller noe??

T-skjorter og topper holder seg også veldig bra. Sammenlignet med blant annet klær kjøpt i Ellos. Så selv om Lindex kan være dobbelt så dyr er de virkelig vært det, da de tåler mange mange vask uten å bli slitt.

Også er de selvfølgelig lettstelte også. Styr unna Lin i sommer - det er ikke strykefritt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...