Gå til innhold

Air france - travelselect.com?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tigertrollet

:)

Noen anbefalinger om hva en må se og gjøre første gang en er i Paris?

Åh.. du må rusle i små brosteinsgater og sette deg på en café og bare kose deg, snuse inn atmosfæren av Paris..Latinerkvartalet er greit utgangspunkt for tusleturer:-)

Du burde gjøre en ting som jeg fremdeles har tilgode å gjøre -ta elvebåten (Bateâu Mouche) om kvelden langs Seinen (elven som deler Paris)... det krever et romantisk selskap og det er derfor jeg nok ikke har fått gjort det ennå:o)

Byens største loppemarket er et syn..(selv om jeg ikke liker lopper). Det er på endestasjonen til metrolinjen Porte de Clignancourt.

La Tour Eiffel..Eiffeltårnet er obligatorisk. Og Montmartre da..der kunstnerne sitter og maler:)

Men det viktigste er å rusle gatelangs og sniffe inn Paris..

Au revoir:-)

Åh.. du må rusle i små brosteinsgater og sette deg på en café og bare kose deg, snuse inn atmosfæren av Paris..Latinerkvartalet er greit utgangspunkt for tusleturer:-)

Du burde gjøre en ting som jeg fremdeles har tilgode å gjøre -ta elvebåten (Bateâu Mouche) om kvelden langs Seinen (elven som deler Paris)... det krever et romantisk selskap og det er derfor jeg nok ikke har fått gjort det ennå:o)

Byens største loppemarket er et syn..(selv om jeg ikke liker lopper). Det er på endestasjonen til metrolinjen Porte de Clignancourt.

La Tour Eiffel..Eiffeltårnet er obligatorisk. Og Montmartre da..der kunstnerne sitter og maler:)

Jeg lurer på om det kan være farlig å sniffe inn Paris?

Annonse

Takk tigertrollet! Gleder meg masse!!

Må se om jeg kan finne meg noen der nede som kan bistå meg med det romantiske selskapet;)

Ha en god dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...