Gå til innhold

Hva MÅ du ha i skapet, og i kjøleskapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest selje

Syltetøy.

Melk (til teen...) og øl.

Ost av en eller annen sort.

Sognemorr (fårepølse).

Pasta.

Tomater på boks.

Egg.

Det andre kommer og går, men dette er minimum.

Kan klare seg lenge med det (men så får en selvsagt etter en stund lyst på rekesalat og makrell i tomat og rødvin og...)

forbrenner

Melk (til teen...) og øl.

Ost av en eller annen sort.

Sognemorr (fårepølse).

Pasta.

Tomater på boks.

Egg.

Det andre kommer og går, men dette er minimum.

Kan klare seg lenge med det (men så får en selvsagt etter en stund lyst på rekesalat og makrell i tomat og rødvin og...)

Pepsi max

Annonse

Tab Xtra ! Til meg selv. Lettmelk til mannen min, og helst noe eplejuice eller is-te til junior. Men han overlever med vann å drikke også:-)

Av matvarer er jeg veldig glad i rugknekkebrød, og har nesten sluttet å spise brød. Elsker rugknekkebrødet fra Ryvita! Av pålegg MÅ jeg ha noe av fisk, helst en av Mills "Havbris" fiskepålegg; enten makrellpostei eller tunfiskpostei.

Iskrem må jeg ha i fryser'n, og helst også noe sjokolade på lur i skapet.

mariaflyfly

Tab Xtra ! Til meg selv. Lettmelk til mannen min, og helst noe eplejuice eller is-te til junior. Men han overlever med vann å drikke også:-)

Av matvarer er jeg veldig glad i rugknekkebrød, og har nesten sluttet å spise brød. Elsker rugknekkebrødet fra Ryvita! Av pålegg MÅ jeg ha noe av fisk, helst en av Mills "Havbris" fiskepålegg; enten makrellpostei eller tunfiskpostei.

Iskrem må jeg ha i fryser'n, og helst også noe sjokolade på lur i skapet.

Åh, da skulle du smakt den tunfisksmørja jeg akkurat lagde her! Blanda tunfisk, en halv boks rømme, masse pepper, sitron, bittelitt majones, litt finhakka sylteagusk og finhakka løk. Skikkelig digg blei det. :o)

Åh, da skulle du smakt den tunfisksmørja jeg akkurat lagde her! Blanda tunfisk, en halv boks rømme, masse pepper, sitron, bittelitt majones, litt finhakka sylteagusk og finhakka løk. Skikkelig digg blei det. :o)

Det høres ut som noe jeg kunne likt å sette tenna i, ja! :-) Men dessverre gidder jeg sjelden legge så mye arbeid i blingsene. *he-he*

Annonse

mariaflyfly

Det høres ut som noe jeg kunne likt å sette tenna i, ja! :-) Men dessverre gidder jeg sjelden legge så mye arbeid i blingsene. *he-he*

Ikke jeg heller. Men jeg fikk plutselig ånden over meg. Laga litt for mye somjeg satte i kjøleskapet. Er ihvertfall ingen fare for at jeg ikke får ha den i fred. Gubben rører ikke fisk. ;o)

Gjest kojak

kjøleskap:lightbrus,kalkunpålegg, lettleverpostei, fiskepudding,cottage cheese, magerost på tube, tomat, agurk, paprika,broccoli, hvitløk, kyllingbryst, wokgrønnsaker, sopp, lettyoughurt, epler, egg,

skap: ryvita sesamknekkebrød, grov musli, sopp på boks, funlight, dolmio saus med /grønnsaker, kaffe/te/confecta sjokodrikk.

Slankekur jeg? ..ehh

Gjest dimi

kjøleskap:lightbrus,kalkunpålegg, lettleverpostei, fiskepudding,cottage cheese, magerost på tube, tomat, agurk, paprika,broccoli, hvitløk, kyllingbryst, wokgrønnsaker, sopp, lettyoughurt, epler, egg,

skap: ryvita sesamknekkebrød, grov musli, sopp på boks, funlight, dolmio saus med /grønnsaker, kaffe/te/confecta sjokodrikk.

Slankekur jeg? ..ehh

Hvor mange kilo har du tatt av?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...