soleil Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 skummet melk tunfisk remulade makrell i tomat løk, tomat, fetaost, grønne oliven, agurk hvitost tran havregryn og rosiner og nå fikk jeg lyst å handle inn egg og kaviar... Og jeg ble sulten..! 0 Siter
damedame Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Og jeg ble sulten..! skjønner jeg godt Litt nattmat hadde vært godt nå. 0 Siter
soleil Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 skjønner jeg godt Litt nattmat hadde vært godt nå. Skal hjem og fikse til et par knekkebrød med nøkkelost. Er på skolen på denne tiden av døgnet Uæææææ :-) Bare meg og den kjekke Securitas vakta her. 0 Siter
damedame Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Skal hjem og fikse til et par knekkebrød med nøkkelost. Er på skolen på denne tiden av døgnet Uæææææ :-) Bare meg og den kjekke Securitas vakta her. Ikke rart du blir sulten da ;-) Ha en god natt :-) 0 Siter
Gjest karusell Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 ost, frukt og helst ferskt brød ellers pleier jeg alltid ha tomatpure eller tomater på boks og suppe liggende (det er minstekrav) 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 For tiden har jeg ikke noe jeg bare _må_ ha. Mannen er forholdsvis avhengig av appelsiner for tiden og poden blir knallsur om han ikke får havregrøt til kvelds. ) Lillemor vil gjeeeerne ha en yoghurt til kvelds, men tar noe annet om vi ikke har. Høres ut som vi er ganske greie i matveien? 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 Nugatti - datter Milkyway - sønn En pose Riesen/kald Cola light - mor .....jøss, for en sunn livsstil vi har;) 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 9. mai 2003 Skrevet 9. mai 2003 har alltid ketchup, sennep, smør, brød, pasta, krydder i alle sorter, salt, mel, tørrgjær, pizza i frysern, smøreost, gulost og salami. Vanligvis så har jeg frysern full av mat, så slipper jeg å handle hver dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.