Gå til innhold

HASTER : Bestilling hos ryanair

Anbefalte innlegg

Gjest england

Holder på å bestille billetter gjennom ryanair og jeg kommer frem til der jeg skal bekrefte bestillingen.

Får da beskjed om at ; your card has been declined....

Har prøvt 2 forskjellige kort (og det er penger på dem og de er ikke utgått) -noen som vet hva som kan være galt.

I service telefonen snakker de bare engelsk og jeg må bar innrømme at jeg er kjempedårlig til det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/104167-haster-bestilling-hos-ryanair/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest england

Jeg bestilte billetter hos SAS heller, selv om Ryanair har begynt å fly herfra. Billigere ble det også.

Det trodde vi også. Men de billigste billettene med sas i denne perioden kostet 8700 kr.

Med ryanair fikk vi alt for 860 kroner. Så vi sparer nesten 8000 kr. Blir litt lenger taxi tur når vi kommer til stansted, men det gjør ikke noe.

Gjest papirtiger

Det trodde vi også. Men de billigste billettene med sas i denne perioden kostet 8700 kr.

Med ryanair fikk vi alt for 860 kroner. Så vi sparer nesten 8000 kr. Blir litt lenger taxi tur når vi kommer til stansted, men det gjør ikke noe.

Ta tog! Kjøp billetter på flyet.

Annonse

Det er to forskjellige nummere på kortet, jeg har gjort samme feil..

Du skal ikke skrive det nr som er uthevet, men det andre, på mitt står det under navnet med liten skrift. Og så må det være kreditkort (feks VISA) ikke vanlig bank kort!

ps. skal oxo til england med Ryanair!!

Da forstår jeg at du heller vil fly med Ryanair ja!

Det går forresten tog fra Stansted som du kan ta. Du finner det meste som er verdt å vite på http://www.londontown.com

Vi reiser fra Sola til Heathrow den 22.mai, gleder meg som en unge! Jeg var der i oktober på jentetur og har lengtet tilbake siden :-)

Skal dere bo på hotell finner du greie hoteller til en rimelig penge på http://www.mrjet.no

Vi fikk 4-stjerners med frokost (The Cumberland Hotel, Marble Arch) til en grei pris.

Lykke til, og god tur til verdens deiligste by :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...