Tonette Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Boksamleren. Synes den er grei. Variert utvalg. 0 Siter
birdie Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Bokklubben Nye Bøker, Villmarksliv, Mat og Vinglede, Verdens Hellige Skrifter, Bokklubbens Barn (inkl. Babygruppa) Cappelens, Romanklubben, Barnas Egen Bokklubb Blåmann Barnebokklubb (Samlaget) 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Mat & vinglede, Krim & spenning, Bokklubben nye bøker, Den norske bokklubben, Bokklubbens barn, Kunst & interiør. Cappellens hobbyklubb og Romanklubben 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Blei medlem for å få vervepremien! (hun som vervet meg fikk da de 5 gratis bøkene...) Men nå tror jeg snart jeg har vært medlem et år, sånn at jeg kan melde meg ut. Har bare kjøpt en bok, og det var rett og slett fordi jeg glemte å avbestille! (og det skjedde fordi jeg hadde _rydda_ og lagt bladet neders i en bunke) 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Blei medlem for å få vervepremien! (hun som vervet meg fikk da de 5 gratis bøkene...) Men nå tror jeg snart jeg har vært medlem et år, sånn at jeg kan melde meg ut. Har bare kjøpt en bok, og det var rett og slett fordi jeg glemte å avbestille! (og det skjedde fordi jeg hadde _rydda_ og lagt bladet neders i en bunke) Og moralen er: ALDRI RYDD! 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Og moralen er: ALDRI RYDD! Nettopp! Bedre med system i rotet enn rot i systemet! 0 Siter
tigertrollet Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 huff, jeg melder meg inn kun for gratisbøkene..for tiden er jeg medlem av Bokklubben Nye Bøker og Den Norske Bokklubben.. 0 Siter
Reg@l Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Nettopp! Bedre med system i rotet enn rot i systemet! Nettopp! 0 Siter
Gjest bokklubbens barn Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Mat & vinglede, Krim & spenning, Bokklubben nye bøker, Den norske bokklubben, Bokklubbens barn, Kunst & interiør. Cappellens hobbyklubb og Romanklubben Seriøst? Så mange! Hadde ikke jeg holdt styr på... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.