Babette Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 For noen uker siden spurte jeg ut i lufta om det finnes apparater for å måle avstand under løping. Så vidt jeg husker, var det ingen av de som svarte som trodde slikt fantes. Men det gjør det. Nylig har jeg sett det i en brosjyre. Tingen settes på som en klokke, og den måler avstand og tid/mellomtider etter ønske. Og koster fra 3.000 kr. En GPS-sender er det som gjør det teknisk mulig. Gjett hva Babette ønsker seg. Tenk å løpe omkring på måfå og etterpå vite hvor mange kilometer hun har slukt. Og samtidig lese av farten. Topp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest telleguri Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Hei Babette, dette er kanskje litt på kanten av hva du er ute etter. Vet jo ikke om det er kalorier du vil måle. Jeg kjøpte meg en pulsklokke. Den måler riktignok ikke lengde for løping. Men den måler gjennomsnittlig puls i et gitt tidsrom. Samt hvor mange calorier som er forbrent i forhold til vekt/alder. Kosta ca 1300. Men som sagt hvis du er ute etter en kilometerteller så er ikke den brukbar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Hei Babette, dette er kanskje litt på kanten av hva du er ute etter. Vet jo ikke om det er kalorier du vil måle. Jeg kjøpte meg en pulsklokke. Den måler riktignok ikke lengde for løping. Men den måler gjennomsnittlig puls i et gitt tidsrom. Samt hvor mange calorier som er forbrent i forhold til vekt/alder. Kosta ca 1300. Men som sagt hvis du er ute etter en kilometerteller så er ikke den brukbar. Nei, kalorier og puls er jeg ikke interessert i. Jeg vil vite hvor langt jeg har løpt og hvor lang tid jeg bruker pr. km etc. Så det var fint å konstatere at Løplabbet selger slike målere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det har jeg også lurt på. Men nå slipper jeg å lure mer. Supert, men fyttikatta for en pris! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Det har jeg også lurt på. Men nå slipper jeg å lure mer. Supert, men fyttikatta for en pris! :-) Pytt pytt. For søkkrike Babette er det en bagatell. Og hva gjør man ikke for sin kjæreste hobby og store lidenskap. Spesielt vil en slik måler være praktisk på skogsstier. For der kan jeg jo ikke kjøre opp avstanden med bil! For ikke å snakke om hvor interesseant det er å måle fartsutviklingen underveis. Har en følelse av at jeg øker farten etter ca. 3 km, men vet ikke sikkert. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Pytt pytt. For søkkrike Babette er det en bagatell. Og hva gjør man ikke for sin kjæreste hobby og store lidenskap. Spesielt vil en slik måler være praktisk på skogsstier. For der kan jeg jo ikke kjøre opp avstanden med bil! For ikke å snakke om hvor interesseant det er å måle fartsutviklingen underveis. Har en følelse av at jeg øker farten etter ca. 3 km, men vet ikke sikkert. Men for fattiglusa tigertrollet blir det verre.. Ja, det var skogsstier jeg også tenkte på. Selv om jeg ofte går merkede ruter så hadde det vært artig:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dubreuilh Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg har i mellomtida sett det samme. De hadde en slik en på Løplabbet. Kosta flesk, ja. Ikke noe jeg vil bruke penga på, men lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hansert Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hvis du leter på internett etter Timex GPS klokke så dukker det opp mange internett butikker som selger dem fra ca.kr.12oo.- Jeg kjøpte min på denne måten fra USA og betalte ca. kr.1350.- med frakt. butikk pris i Norge ca.4000.- Du må da forhåndsbetale med Visa eller mastercard. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.