pedersen Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg fikk et krafig slag på leggmuskelen,det ble en stor hevelse og sterke smerter.Jeg viste det til legen.Her må bare naturen gå sin gang sa han. Men nå etter en uke er selve foten blå og hoven. Jeg har surret på elastisk bind, det demper smertene litt...Men hva skal jeg gjøre? Skal jeg ligge stille med foten høyt eller skal jeg trosse smertene og gå så mye som mulig? Og hvor lang tid tar det før det blir bra? Takknemlig for råd! hilsen den uheldige ved-hogger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Er du sikker på at det bare er muskelen som er skadet? Har du tatt røntgen? Jeg humpa rundt på et hovent og vondt bein i 2 dager, trodde det ikke var brekt. Da jeg oppsøkte sykehuset for å få på teip så måtte jeg ta røntgen og JO DA: det var brekt, gitt. På to steder. Var veldig blått og hovent og smertefullt å gå på. (Var ved ankelen) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pedersen Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 Er du sikker på at det bare er muskelen som er skadet? Har du tatt røntgen? Jeg humpa rundt på et hovent og vondt bein i 2 dager, trodde det ikke var brekt. Da jeg oppsøkte sykehuset for å få på teip så måtte jeg ta røntgen og JO DA: det var brekt, gitt. På to steder. Var veldig blått og hovent og smertefullt å gå på. (Var ved ankelen) Takk for svar! Ja, jeg er sikker på at det er bare muskelen som er skadet.Det var en kvist på en vedkubbe som trefte midt på tykkmuskelen på leggen. (jeg har kraftige leggmuskler) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.