Gå til innhold

Tips til proteinrik lunch og kvelds???

imili

Anbefalte innlegg

Får høre at jeg må spise mindre karbohydrater og mer proteiner til lunch og kvelds...Men hva?

Noen tips til noe enkelt!!!? Kan ikke drive og steike fisk og kylling hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er fiskepinner et bra lunch/kvelds alternativ??

Det er ganske mye fett og litt karbohydrater pga paneringen, les varedeklaresjonen..

Ellers synes jeg at tunfisk (i gele på boks), cottage cheese, agurk, er godt og enkelt. Du akn også spise youghurt 0.1%. Alle salater og grønnsaker er okei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carboaddict

Til lunsj kan du spise rester fra middagen dagen før + litt salat.

Eller et fiberknekkebrød med masse makrell i tomat + masse grønt på.

Til kvelds kan du spise litt 0,1% youghurt søtet med fruktose, 10 mandler og 1 eple/pære el.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske mye fett og litt karbohydrater pga paneringen, les varedeklaresjonen..

Ellers synes jeg at tunfisk (i gele på boks), cottage cheese, agurk, er godt og enkelt. Du akn også spise youghurt 0.1%. Alle salater og grønnsaker er okei.

Hva med torosuppe, rett i koppen o.l??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...