imili Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har spist en del frukt i det siste....skulle slanke meg, og trodde det var kjempegreier! Men jeg legger jo bare på meg! Får stor mage! Andre med samme erfaring?? Heretter blir det mer av grønnsakene ja...For det er vel bedre?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Det er mye sukker (fruktsukker) i frukt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrEidem Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det er mye sukker (fruktsukker) i frukt.. Ja gjett om at det er fetende. spiste mye frukt før istedenfor snop for jeg trodde det var sunt, skal si jeg la på meg. Fruktsukker(fruktose har vist seg å være det sukkeret som gir størst fettlagring til tross for lav GI. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raffine Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ja gjett om at det er fetende. spiste mye frukt før istedenfor snop for jeg trodde det var sunt, skal si jeg la på meg. Fruktsukker(fruktose har vist seg å være det sukkeret som gir størst fettlagring til tross for lav GI. Det er vel uansett bedre å spise frukt enn snop? Jeg mener, hvordan er det mulig å legge på seg hvis man erstatter snopet man spiser med frukt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Du kan ikke spise ubegrenset av frukt når du slanker deg, hvilke frukter spiser du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bukken bruse Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Det står så fint i kaloritabeller..f.eks. et eple 50 cal pr 100 gram. Høres lite ut, men det folk ikke tenker på er at et gjennomsnittlig eple veier ca 200 gram. Da er vi oppe i 100 cal. pr eple. Det samme gjelder for appelsiner, bananer og andre frukter. Da blir det fort noen kalorier ekstra av f.eks fem frukter pr dag. Men, for all del, frukt ER sunnere og mer næringsrikt enn snop. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrEidem Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Det er vel uansett bedre å spise frukt enn snop? Jeg mener, hvordan er det mulig å legge på seg hvis man erstatter snopet man spiser med frukt? Vel, du får i deg en del vitaminer og antioksidanter med frukten, det er fordelen med frukt, men for en som skal slanke seg er karbohydratene like skadelig som i snop. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.