Gjest natali Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har du prøvd CLA? Fornøyd? Isåfall, HVA var du fornøyd med? Gikk du ned i vekt, eller ble du bare strammere i musklene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 "Har du prøvd CLA?" Ja. "Fornøyd? Isåfall, HVA var du fornøyd med?" Nei, brukte det over en periode på 3-4 mnd, mens jeg trente veldig aktivt. Merket ikke en dritt. Dersom du begynner på CLA, samt begynner å trene, så vil du se resultater, dog vil resultatene komme som følge av treningen, og ikke CLAen. Personlig trente jeg aktivt før CLAen, mens jeg brukte CLAen og etter at jeg sluttet med CLAen. Virkningen var lik 0. Selv preparater som fungerer, f.eks. dopingmidler som effedrin, vil ha 0 effekt på deg uten god trening og et veldig godt kosthold, og selv da vil det ha en minimal effekt på deg. Derfor er det som å tro på julenissen at CLA vil gjøre noe som helst med formen din. Joa, det er sunt. For all del, men Tran er langt billigere og bedre, så bruk heller det om du skal bruke noe fiskefett. Men prøv det. Kjøp inn CLA for 4-5-6 mnd, bruk det uten å forandre på livstilen din, og se om det fungerer. Eventuelt: Kjøp det inn, begynn å tren som faen og spis sunt mens du bruker det, og du vil se resultater, dog akkurat samme resultatene som du ville ha sett dersom du trente som faen og spiste sunt uten CLA. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest natali Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 "Har du prøvd CLA?" Ja. "Fornøyd? Isåfall, HVA var du fornøyd med?" Nei, brukte det over en periode på 3-4 mnd, mens jeg trente veldig aktivt. Merket ikke en dritt. Dersom du begynner på CLA, samt begynner å trene, så vil du se resultater, dog vil resultatene komme som følge av treningen, og ikke CLAen. Personlig trente jeg aktivt før CLAen, mens jeg brukte CLAen og etter at jeg sluttet med CLAen. Virkningen var lik 0. Selv preparater som fungerer, f.eks. dopingmidler som effedrin, vil ha 0 effekt på deg uten god trening og et veldig godt kosthold, og selv da vil det ha en minimal effekt på deg. Derfor er det som å tro på julenissen at CLA vil gjøre noe som helst med formen din. Joa, det er sunt. For all del, men Tran er langt billigere og bedre, så bruk heller det om du skal bruke noe fiskefett. Men prøv det. Kjøp inn CLA for 4-5-6 mnd, bruk det uten å forandre på livstilen din, og se om det fungerer. Eventuelt: Kjøp det inn, begynn å tren som faen og spis sunt mens du bruker det, og du vil se resultater, dog akkurat samme resultatene som du ville ha sett dersom du trente som faen og spiste sunt uten CLA. Jeg har uansett ikke tro på cla uten trening....og jeg trener veldig aktivt. Ellers - takk for svar! :-) *vurderer fortsatt* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Jeg har uansett ikke tro på cla uten trening....og jeg trener veldig aktivt. Ellers - takk for svar! :-) *vurderer fortsatt* Det at du trener veldig aktivt er flott. Da er du den perfekte til å prøve ut dette i noen mnd, og gi andre her råd. Dersom du ikke hadde trent tidligere, begynt med CLA og trening, så ville du jo umiddelbart fått resultater, nettopp pga treningen. Mange ville da konkludert med at CLA var skylden i framgangen, og ikke treningen. Men du som trener bør prøve. Tren som nå, bruk CLA, og se om du merker noen forskjell. Jeg er sikker på at du ikke vil gjøre det. Selv om det skulle fungere som påstått, noe det selvsagt ikke gjør, så ville uansett vektnedgangen vært så til de grader minimal at man ikke ville kunne se det på deg uansett. For øvrig: Du trener seriøst, hva med kostholdet? Ingenting på denne kloden er bedre i forhold til framgang enn et sunt kosthold, så prøv det istedet. DA får du resultater! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KrEidem Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Det at du trener veldig aktivt er flott. Da er du den perfekte til å prøve ut dette i noen mnd, og gi andre her råd. Dersom du ikke hadde trent tidligere, begynt med CLA og trening, så ville du jo umiddelbart fått resultater, nettopp pga treningen. Mange ville da konkludert med at CLA var skylden i framgangen, og ikke treningen. Men du som trener bør prøve. Tren som nå, bruk CLA, og se om du merker noen forskjell. Jeg er sikker på at du ikke vil gjøre det. Selv om det skulle fungere som påstått, noe det selvsagt ikke gjør, så ville uansett vektnedgangen vært så til de grader minimal at man ikke ville kunne se det på deg uansett. For øvrig: Du trener seriøst, hva med kostholdet? Ingenting på denne kloden er bedre i forhold til framgang enn et sunt kosthold, så prøv det istedet. DA får du resultater! Jeg har gode og dårlige erfaringer med CLA. CLA ekstra er bare humbug men CLA fra Natures own virket bra på meg. Så det er forskjell på produktene. Du går ikke ned i vekt med CLA alene men den strammer musklene og virker inn på metthetsfølelsen og er derfor ett veldig godt supplemang til en slankekur uansett hvilken diett du går. CLA hindrer at du tapper musklene under , derfor mener jeg at CLA er nødvendig tilskudd i en lavkalori diett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CLAbert Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 "Har du prøvd CLA?" Ja. "Fornøyd? Isåfall, HVA var du fornøyd med?" Nei, brukte det over en periode på 3-4 mnd, mens jeg trente veldig aktivt. Merket ikke en dritt. Dersom du begynner på CLA, samt begynner å trene, så vil du se resultater, dog vil resultatene komme som følge av treningen, og ikke CLAen. Personlig trente jeg aktivt før CLAen, mens jeg brukte CLAen og etter at jeg sluttet med CLAen. Virkningen var lik 0. Selv preparater som fungerer, f.eks. dopingmidler som effedrin, vil ha 0 effekt på deg uten god trening og et veldig godt kosthold, og selv da vil det ha en minimal effekt på deg. Derfor er det som å tro på julenissen at CLA vil gjøre noe som helst med formen din. Joa, det er sunt. For all del, men Tran er langt billigere og bedre, så bruk heller det om du skal bruke noe fiskefett. Men prøv det. Kjøp inn CLA for 4-5-6 mnd, bruk det uten å forandre på livstilen din, og se om det fungerer. Eventuelt: Kjøp det inn, begynn å tren som faen og spis sunt mens du bruker det, og du vil se resultater, dog akkurat samme resultatene som du ville ha sett dersom du trente som faen og spiste sunt uten CLA. Såvidt jeg vet, var det nylig gjort en norsk studie, som IKKE er enig med deg.... Og der hadde Cla-gruppen og placebogruppen spist og mosjonert like mye, og likevel hatt differanse i fettnedgang/muskeløkninga. Og konklusjonen er at Cla virker. Best på folk med lett til moderat overvekt. (Det var visst Tonalin som var brukt.) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Såvidt jeg vet, var det nylig gjort en norsk studie, som IKKE er enig med deg.... Og der hadde Cla-gruppen og placebogruppen spist og mosjonert like mye, og likevel hatt differanse i fettnedgang/muskeløkninga. Og konklusjonen er at Cla virker. Best på folk med lett til moderat overvekt. (Det var visst Tonalin som var brukt.) Så vidt jeg vet så finner du haugevis av studier på CLA, og det eneste de har til felles er at ingen av dem har noe som helst til felles. Noen skryter av CLA, andre mener det er bortkastede penger. Sånn er det med det meste av helsekostprodukter, og av alle udugelige produkter du finner i helsekostbutikkene, så er i hvert fall CLA et av de mer interessante. Men det er fordi CLA i seg selv har en del positive effekter på det komplekse systemet kroppen tross alt er, men å tro at dette er noe underverk i forhold til fettforbrenning er som å tro på julenissen. Det finnes tross alt INGEN produkter i verden, lovlige, ulovlige, doping, whatever, som gjør mye i forhold til å brenne fett. Joa, små effekter kan man få av enkelte produkter, men å tro at f.eks. en som er 10 kg overvektig vil bli kvitt en brøkdel av dette som følge av et av disse produktene, er tull. Men det er bare å prøve. Det koster ikke så mye at man blir ruinert selv om det ikke skulle fungere. Om ikke annet så har det kanskje en motiverende effekt for brukerne, som pga CLA inntaket også gjør noe med kostholdet sitt og treningen, og sånn sett så vil det i det minste gi en indirekte effekt på fettprosenten. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.