Gjest natali Skrevet 9. mai 2003 Del Skrevet 9. mai 2003 Har du prøvd CLA? Fornøyd? Isåfall, HVA var du fornøyd med? Gikk du ned i vekt, eller ble du bare strammere i musklene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ja, jeg har brukt CLA og vært fornøyd. Det gjorde at balansen mellom fett og muskler ble bedre, med andre ord, jeg fikk bedre effekt av treningen. Man kan ikke bruke CLA som middel for vektreduksjon, det er ikke slik det virker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Ja, jeg har brukt CLA og vært fornøyd. Det gjorde at balansen mellom fett og muskler ble bedre, med andre ord, jeg fikk bedre effekt av treningen. Man kan ikke bruke CLA som middel for vektreduksjon, det er ikke slik det virker. Hva er CLA og hva er det ment å skulle hjelpe for? Håper alt er bra med deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zelig Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Hva er CLA og hva er det ment å skulle hjelpe for? Håper alt er bra med deg CLA= Conjugated linoleic acid. Det er en behandlet olje (antioksidant) som øker fettforbrenningen i kroppen når man trener (ikke ved stillesitting som mange håper), og også bidrar til økt muskeloppbygging. Det står noen linker til vitenskapelige artikler om CLA på Paulúns side. De fleste studiene som har vært gjennomfør tyder på effekt. Problemet er at helsekostforretninger og de som markedsfører disse produktene bruker slike forskningsresultater til å selge CLA som slankemiddel, og det er det altså ikke. Hvis du vurderer å bruke CLA er det viktig med pauser (f.eks 3 måneder på og en måned av), fordi det har vist seg å tappe kroppen for andre antioksidanter. Anbefaler CLA fra Fitness Pharma i så fall. Her er alt bra, bare litt sliten. Og med deg? Vi skal på ultralyd i morgen... Uææh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 CLA= Conjugated linoleic acid. Det er en behandlet olje (antioksidant) som øker fettforbrenningen i kroppen når man trener (ikke ved stillesitting som mange håper), og også bidrar til økt muskeloppbygging. Det står noen linker til vitenskapelige artikler om CLA på Paulúns side. De fleste studiene som har vært gjennomfør tyder på effekt. Problemet er at helsekostforretninger og de som markedsfører disse produktene bruker slike forskningsresultater til å selge CLA som slankemiddel, og det er det altså ikke. Hvis du vurderer å bruke CLA er det viktig med pauser (f.eks 3 måneder på og en måned av), fordi det har vist seg å tappe kroppen for andre antioksidanter. Anbefaler CLA fra Fitness Pharma i så fall. Her er alt bra, bare litt sliten. Og med deg? Vi skal på ultralyd i morgen... Uææh Takk for cla-info, ikke aktuelt for meg, det fettet jeg har vil jeg ikke miste. Så spennende med morgendagen En stor og viktig dag. Husk å be om bilder, mange bilder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lis@bet Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Var et innslag på God Morgen Norge for ca en uke siden, med resultatene fra forskning som er gjort den siste tiden. Den konkluderer med at CLA faktisk virker. Du kan sikkert lese mer om det på nettsidene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.