Gå til innhold

FU: Ang nick


Dorthe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    57

  • SierDuDet

    49

  • Amiga

    30

  • soleil

    8

Mest aktive i denne tråden

tigertrollet

Det er ikke alt man forteller da. Men da jeg hadde skrevet at håret mitt var blått, ble jeg litt paranoid og tittet rundt meg etter andre dolere :o)

Ja, da tror jeg at jeg også hadde blitt paranoid:-))

Det er igrunn ikke så nøye om jeg blir gjenkjent. Jeg er jo ikke full når jeg skriver (stort sett jaffal), så man vet ca hvor grensen går. Og resten er det ikke så nøye med. Det er neppe mange herfra jeg noensinne kommer til å treffe allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sannhetens øyeblikk

Hvilken karakteristikk? Du bytter jo nick hele tiden, så jeg vet vel ikke hva du mener? Nattranglere eller at jeg er vekt? Nattrangler på to forum -ja:-)

Jeg har ikke bytta nick for hele kvelden, bla nedover her da til tråden slik ser doler ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da tror jeg at jeg også hadde blitt paranoid:-))

Det er igrunn ikke så nøye om jeg blir gjenkjent. Jeg er jo ikke full når jeg skriver (stort sett jaffal), så man vet ca hvor grensen går. Og resten er det ikke så nøye med. Det er neppe mange herfra jeg noensinne kommer til å treffe allikevel.

Det er ikke pinlig det man skriver, det er verre hvis noen bekjente plutselig stakk innom her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tilt

Det er ikke pinlig det man skriver, det er verre hvis noen bekjente plutselig stakk innom her.

Du er nå søt da, kjenner deg jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tigertrollet

Det er ikke pinlig det man skriver, det er verre hvis noen bekjente plutselig stakk innom her.

Ja, det har skjedd meg med et par personer. Men de har fått vite nicket på en eller annen måte først og deretter lest på dol.

Ingen skade skjedd for meg, men jeg skjønner at sånnt ikke trenger å være så festlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tilt

Neiiiii. det tror jeg ikke.

Joda, i førtiåra, med tenåringsdatter, blondinne egentlig rødhåret og 170 cm høy. Litt små hissig og trygdet og bor i Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, i førtiåra, med tenåringsdatter, blondinne egentlig rødhåret og 170 cm høy. Litt små hissig og trygdet og bor i Oslo.

Men det vet jo alle her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh.... nå tror jeg jeg kanskje vet hvem

Ikke hør på han.

Det der kunne jeg også sagt. Du har tross alt fortalt såpass her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gudbedre jeg er ikke nick :-/ Jeg er høy, mørk, selvstendig næringsdrivende, ordnet økonomi, eget hus, stor kølle og singel :-)

Ps. bor på østlandet et sted og liker voksne damer. Blunker til Dorthe *lol*

Jeg vet hvem du er ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på han.

Det der kunne jeg også sagt. Du har tross alt fortalt såpass her :)

Jeg tror ikke jeg er den mest anonyme men grünerløkka er stort og ingen har sett meg med rødt hår på mange år så jeg er ganske trygg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke jeg er den mest anonyme men grünerløkka er stort og ingen har sett meg med rødt hår på mange år så jeg er ganske trygg :o)

Ja, og opplysningene han skrev under her er tross alt ikke mer enn hva du har skrevet beskrivelser av seg selv.

Be han legge ut f.eks. tredje bokstaven i fornavnet og 4. i etternavnet, så får du se om det er noe i det han sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kalte meg først sierdudet...

Men så gikk det ikke lenger å ha nick med punktum, og da gikk jeg for denne mer avanserte versjonen av nicket.

Jeg kalte meg også AnonymidagSierDuDet, en gang, uten videre hell.

*hehe* var det spruteinnlegget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe* var det spruteinnlegget?

Jupp! Din hukommelse imponerer :)

Men det var som jeg har sagt tidligere skrevet sånn med vilje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! Din hukommelse imponerer :)

Men det var som jeg har sagt tidligere skrevet sånn med vilje!

Jeg var innom B-gjengen sidene for et par uker siden. :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og opplysningene han skrev under her er tross alt ikke mer enn hva du har skrevet beskrivelser av seg selv.

Be han legge ut f.eks. tredje bokstaven i fornavnet og 4. i etternavnet, så får du se om det er noe i det han sier :)

Personen forsvant fort så det var nok bare tull :o)

Har ikke lyst å oppleve at naboen pluselig var her inne :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dattera di dro med seg første typen hjem da hun var 15, noe som du synes var ok

Skriv inn mellomnavnet mitt da hvis du kjenner meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...