Gå til innhold

FU: Ang nick


Dorthe

Anbefalte innlegg

Sikkert fordi det bor... Tja, hvor mange mennesker bor i Dorthes bydel? Rimelig mange, vil jeg tørre å påstå.

Som en middels stor norsk by.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    57

  • SierDuDet

    49

  • Amiga

    30

  • soleil

    8

Mest aktive i denne tråden

Ja, du skulle på den festlige fjortisfesten i morgen. Det blir nok gøy :o) Kan du alle de siste hitsene :o(

Nei, jeg hører ikke på den slags. Går ut fra at jeg blir ståendes ute og røyke hele kvelden sammen med de andre voksne :)

Neida, de er vel ikke så jævla unge. Samtlige er vel i det minste over 20. Men jeg må innrømme at gutta på den alderen er blitt jævla små...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i Oslo eller nordpå?

Uansett for meg, jeg skal være både i Oslo og nordpå. Bare send en mail med mobilnummeret ditt, så sender jeg en sms når jeg er der. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til å være seniordoleren, nei forresten han bare føler seg ung så han er nok eldre :o)

Hvordan skal man klare å holde alle fra hverandre her inne. Noen husker man hele tiden og andre er endel av mengden

Og så er han mørk, vil ikke kalle Vincent for det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hører ikke på den slags. Går ut fra at jeg blir ståendes ute og røyke hele kvelden sammen med de andre voksne :)

Neida, de er vel ikke så jævla unge. Samtlige er vel i det minste over 20. Men jeg må innrømme at gutta på den alderen er blitt jævla små...

Jeg blir ikke med på festen, tenkte jeg bare skulle stikke innom i 3 tiden for en kopp kaffe, går greit det vel, så får du se hvem jeg er som klarer å pirre nysskjerrigheten din.

Vi kan jo dra å besøke Dorhte på Grunerløkka før festen begynner. Rekker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg hører ikke på den slags. Går ut fra at jeg blir ståendes ute og røyke hele kvelden sammen med de andre voksne :)

Neida, de er vel ikke så jævla unge. Samtlige er vel i det minste over 20. Men jeg må innrømme at gutta på den alderen er blitt jævla små...

Nei, har du funnet ut det du også. Kjenner en haug 20-åringer og de er alltid høflige og hyggelige. Jeg prøver å gifte bort datteren min til en av gutta som pleier å være her. Han er så søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er han mørk, vil ikke kalle Vincent for det. :-)

Vet ikke hvordan vincent ser ut. Hva med Ingenkjennerdennegutten. Han er ikke 29 men kan ligne litt likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seniordoler på 29

Og så er han mørk, vil ikke kalle Vincent for det. :-)

Å dere er nyskjerrige nå, jenter er bare sånn, og så har dere sikkert lyst på mannebein nå. Og det HAR jeg. *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gleder deg vel ikke noe i det hele tatt til geitost, Ringnes og typisk norsk grøftefyll? :)

Ikke spiser jeg geitost, liker best Gudbransdalsost, men det har jeg i kjøleskapet. Ikke grøftefyller jeg heller, men jeg gleder meg!

Synd tiden går så sakte, 39 laaaaaange dager hvor jeg må holde ut å se på trynet til mannen. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har du funnet ut det du også. Kjenner en haug 20-åringer og de er alltid høflige og hyggelige. Jeg prøver å gifte bort datteren min til en av gutta som pleier å være her. Han er så søt.

Klarer du å få giftet henne bort da? Hmmm, og jeg som trodde sånt var forbeholdt muslimer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan vincent ser ut. Hva med Ingenkjennerdennegutten. Han er ikke 29 men kan ligne litt likevel?

Nei, han ligner ikke og passer ikke til beskrivelsene ellers i det hele tatt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniordoler på 29

Uansett for meg, jeg skal være både i Oslo og nordpå. Bare send en mail med mobilnummeret ditt, så sender jeg en sms når jeg er der. *s*

OK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir ikke med på festen, tenkte jeg bare skulle stikke innom i 3 tiden for en kopp kaffe, går greit det vel, så får du se hvem jeg er som klarer å pirre nysskjerrigheten din.

Vi kan jo dra å besøke Dorhte på Grunerløkka før festen begynner. Rekker det.

Problemet er at du pirrer nyskjerrigheten min like mye som en gjennomsnitelig skapning fra Jehovas Vitne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dere er nyskjerrige nå, jenter er bare sånn, og så har dere sikkert lyst på mannebein nå. Og det HAR jeg. *lol*

Har jeg hatt deg på ICQ-lista mi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å få giftet henne bort da? Hmmm, og jeg som trodde sånt var forbeholdt muslimer :)

Nei, jeg tror det blir vanskelig :o)

Forresten så finner hun fine gutter selv. Mye flinkere enn meg til å finne snille, vanlig gutter som setter pris på henne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spiser jeg geitost, liker best Gudbransdalsost, men det har jeg i kjøleskapet. Ikke grøftefyller jeg heller, men jeg gleder meg!

Synd tiden går så sakte, 39 laaaaaange dager hvor jeg må holde ut å se på trynet til mannen. :-(

Du får søke litt på nettet etter noen flotte tryner sånn at du får noe annet å se på :)

Hehe, for øvrig skal du være glad for at mannen din ikke leser på dol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tror det blir vanskelig :o)

Forresten så finner hun fine gutter selv. Mye flinkere enn meg til å finne snille, vanlig gutter som setter pris på henne :o)

Men det er jo i det minste en flott egenskap. Hvor gammel er hun sa du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han ligner ikke og passer ikke til beskrivelsene ellers i det hele tatt! ;-)

Hvor gammel er musikeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo i det minste en flott egenskap. Hvor gammel er hun sa du? :)

17 år og en nydelig jente. Dessuten så vet hun hva hun vil og lar seg ikke duppedere i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...