Gå til innhold

FU: Ang nick


Dorthe

Anbefalte innlegg

Gjest Seniordoler på 29

Men der leser jeg ikke. Synes det er altfor mange teite innlegg der.

Enig i det, men har da sett nicket ditt der inne jeg :-) Pappa Bjørn har stooore baller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    57

  • SierDuDet

    49

  • Amiga

    30

  • soleil

    8

Mest aktive i denne tråden

Jeg er høy og mørk, og har usedvanlig store baller, ikke sant SDD

Jeg har til gode å sjekke ballene til en eneste doler, så der må jeg melde pass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror f.eks. jeg lett avsløres om jeg hadde begynt å skrive med andre nick, og enkelte andre er også det.

Men det tusenvis av mennesker innom her, så det er selvsagt mulig at man kan ta feil, men enkelte er her så mye at man legger merke til dem.

Ja, noen hadde jeg kjent igjen på skrivemåten men langt fra mange. Det er bare noen få.

Du vet jo til og med navnet mitt, jeg skrev feil engang for lenge siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hehe* kanskje det ja, da hadde han blitt enda surere, hvis det er mulig da. Jeg sa til han i sted at jeg hater han. Vet ikke om jeg gjør det da, men han fikk meg så forbanna.

Sånt kan man vel si i kampens hete uten å nødvendigvis mene det...

Menmen... Som sagt: Det er mange fine ansikter rundt om på nettet, så sjekk dem og drøm deg bort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniordoler på 29

Jeg har til gode å sjekke ballene til en eneste doler, så der må jeg melde pass :)

Husker du ikke hva som diskuteres på sexforum. Du pappa Bjørn og Basisten har små og tynne pikkerm men pappa Bjørn kompenserer med store baller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i det, men har da sett nicket ditt der inne jeg :-) Pappa Bjørn har stooore baller.

Jo, jeg har vel vært innom fordi jeg ofte leser på 100 nyeste. Men går aldri inn på seksualitet for å lese. Det er litt fjernt for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen hadde jeg kjent igjen på skrivemåten men langt fra mange. Det er bare noen få.

Du vet jo til og med navnet mitt, jeg skrev feil engang for lenge siden.

Hehe, det husker jeg isåfall ikke. Men det er fordi jeg er regelrett elendig med navn :)

Men som sagt: Noen skriver på en svært særegen måte. Mislykket er en av dem.

Men who cares. Fyren er stabilt ustabil uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er noen år siden og nå er det så mange nick at det er vanskelig å holde dem fra hverandre. Men det er jo ikke så mange faste hankjønn.

Nemlig, hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker du ikke hva som diskuteres på sexforum. Du pappa Bjørn og Basisten har små og tynne pikkerm men pappa Bjørn kompenserer med store baller.

Jeg må innrømme at jeg ikke husker det. Jeg har vel skrytt på meg alle tenklige penisstørrelser, så jeg har helt sikkert også sagt at jeg har en ekstrem tynn en.

Ballene mine tror jeg derimot ikke jeg har snakket så mye om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det, men har da sett nicket ditt der inne jeg :-) Pappa Bjørn har stooore baller.

Nå har jeg febrilsk søkt på "store baller" og søk-funksjonen virker av en eller annen grunn ikke!

Konklusjon: du er webbis!!

Er Pappa Bjørn singel?

nææææh??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånt kan man vel si i kampens hete uten å nødvendigvis mene det...

Menmen... Som sagt: Det er mange fine ansikter rundt om på nettet, så sjekk dem og drøm deg bort :)

Ja det vet jeg, ellers så er jeg flink til å drømme meg bort. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har vel vært innom fordi jeg ofte leser på 100 nyeste. Men går aldri inn på seksualitet for å lese. Det er litt fjernt for meg

Du er av dem som skriver innlegg på seksualitet for å få svar til å bli opphisset av.

Berikende det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det husker jeg isåfall ikke. Men det er fordi jeg er regelrett elendig med navn :)

Men som sagt: Noen skriver på en svært særegen måte. Mislykket er en av dem.

Men who cares. Fyren er stabilt ustabil uansett.

Jeg er sikker på at alle kjenner meg igjen fordi jeg ikke kan kommaregler. Så jeg har funnet ut at det er best å bruke mitt eget nick.

Men når jeg sendte mail til deg engang tror jeg at jeg fikk opp navnet ditt ved en feil og det var sprøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vet jeg, ellers så er jeg flink til å drømme meg bort. :-)

Du vet... De fleste som bor her i kalde Norge drømmer seg nedover til deg, eller i det minste der du er, mens du drømmer deg andre veien...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg febrilsk søkt på "store baller" og søk-funksjonen virker av en eller annen grunn ikke!

Konklusjon: du er webbis!!

Er Pappa Bjørn singel?

nææææh??

Nei, han er ikke singel tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...