Gå til innhold

FU: Ang nick


Dorthe

Anbefalte innlegg

Nei, jeg har ingen J'er i navnet mitt.

Ja, det står noe sånt på hotmailen min tror jeg, men du kan da ikke for alvor ha trodd at jeg har hett noe sånt? :)

Tro du jeg heter Dorthe Dol? *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    57

  • SierDuDet

    49

  • Amiga

    30

  • soleil

    8

Mest aktive i denne tråden

Tro du jeg heter Dorthe Dol? *s*

Nope, jeg tror egentlig ikke det :)

Men det er jo poenget mitt. I hotmailen kan man registrere seg med nøyaktig hva man vil.

Og jeg vet at jeg ikke har registrert meg med noe navn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, jeg tror egentlig ikke det :)

Men det er jo poenget mitt. I hotmailen kan man registrere seg med nøyaktig hva man vil.

Og jeg vet at jeg ikke har registrert meg med noe navn der.

Jeg må legge meg nå. Sov godt i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet "ikke undertegnet" ved et par anledninger fordi da lurte jeg på noe veldig teit..:o)

Så det var deg ja! Tanke jeg det ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jolly Roger

Jeg også. Men jeg ble ikke oppdaget faktisk *LOL*

Det vet man jo aldri.

Jeg gjorde den tabben engang, men fortsatte og lagde en lag tråd der jeg diskuterte med meg selv, i håp om å skjule tabben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje 29 år og en del måneder? ;-)

hehe - kanskje, og at han hadde vanka på sex-forumet er i så fall ikke noe sjokk *s* DOL's første-gris han der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg har skrevet "ikke undertegnet" ved et par anledninger fordi da lurte jeg på noe veldig teit..:o)

Det er det jeg får skylda for det!

Men det er helt greit, jeg kan ta felles kjeft for alle 'ikke undertegnet'. Jeg tåler en støyt.

Skal JEG spørre om noe teit, så bruker jeg et eller annet annet teit nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Og hvis han/hun var her så hadde han/hun ikke forstått at du var deg :)

Hvis en er 'seg selv' her inne, forteller om sine meninger på samme måten som en gjør i RL, og mener akkurat det samme som en ville hvis en ikke var anonym, DA er det ikke vanskelig å bli kjent igjen. Du er naiv SDD, hvis du tror noe annet.

Jeg har diskutert så mye med folk jeg kjenner, at jeg hadde kjent dem igjen med en gang i en diskusjon her inne. Måten å uttrykke seg på, reaksjonsmønster osv osv. Det er jo ikke særlig vanskelig.

DERFOR skjønner jeg ikke din bestyrtelse over at jeg (blant annet) bruker 'ikke undertegnet'. Å skrive sin ærlige mening under 'ikke undertegnet' eller istedet skrive bare fjas og vås som en ikke står inne for i RL under 'SDD' eller 'Lortefaret' må vel være akkurat like 'anonymt' for den som leser her inne.

Hva som er mest ærlig kan i allefall diskuteres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg tror f.eks. jeg lett avsløres om jeg hadde begynt å skrive med andre nick, og enkelte andre er også det.

Men det tusenvis av mennesker innom her, så det er selvsagt mulig at man kan ta feil, men enkelte er her så mye at man legger merke til dem.

Du HAR jo skrevet under andre nick du da!

Ellers hadde du ikke svart med 'been there, done that' da en eller annen beklaget at vedkommende hadde glemt å endre nicket sitt før sending av innlegget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg er ganske god til å sirkle meg inn å avsløre nick.

DET er også en hobby!

Hva er grunnlaget for den interessen?

Hvis du MÅ vite hvem du prater med så vil jeg forslå at du holder deg litt mer i RL enn her inne.

Eller så kan du jo stå fram med ditt virkelig navn, så kan alle andre som også reagerer på 'anonyme nick' også stå fram med navna sine. For dere liker jo ikke 'de anonyme'. Da mfå dere gå foran med et godt eksempel selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa Bjørn

Da jeg begynte å bruke DOL var jeg eneste hane i kurven på svangerskapsforum. Da brukte jeg Nicket Snart Pappa. Men ettersom Vesla hoppet ut av mor fant jeg vel ut at nicket måtte byttes så det ble Pappa Bjørn i stedet. Et ørlite ordspill er det jo også................

Da jeg skiftet skiftet nick annonserte jeg dette klart på forumet slik at alle skulle vite hvem jeg var. Jeg har ellers aldri byttet nick for å skjule meg i situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Det er det jeg får skylda for det!

Men det er helt greit, jeg kan ta felles kjeft for alle 'ikke undertegnet'. Jeg tåler en støyt.

Skal JEG spørre om noe teit, så bruker jeg et eller annet annet teit nick.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...