Gå til innhold

FU: Ang nick


Dorthe

Anbefalte innlegg

Gjest litt nysgjerrig..

Nei, jeg er bare meg selv. Hadde jeg skulle prøvd å anonymisere meg hadde jeg garantert glemt å fjerne nicket sånn som SDD visstnok gjorde og dermed skapt mye mer pinlighet rundt det jeg eventuelt skulle holde skjult..

Da er det bedre å holde kjeft om ting eventuelt:-)

hva var nicket hans da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    57

  • SierDuDet

    49

  • Amiga

    30

  • soleil

    8

Mest aktive i denne tråden

Kanskje 29 år og en del måneder? ;-)

hehe! Jeg kan forstå at du tror dette var meg, men da hadde det nok stått magnus i bunnen. Men hvordan i all verden visste du om naboen min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - kanskje, og at han hadde vanka på sex-forumet er i så fall ikke noe sjokk *s* DOL's første-gris han der ;)

Har sagt det til deg (og andre) at jeg er en gris! Det stemmer. Men vanker svært lite på sexforumet av den grunn.. Hadde folk vært mer modige og signert med de egentlige nickene sine hadde det straks blitt mer moro!

Jeg er en enkel sjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe! Jeg kan forstå at du tror dette var meg, men da hadde det nok stått magnus i bunnen. Men hvordan i all verden visste du om naboen min?

Jeg leser da meldinger av og til. *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sagt det til deg (og andre) at jeg er en gris! Det stemmer. Men vanker svært lite på sexforumet av den grunn.. Hadde folk vært mer modige og signert med de egentlige nickene sine hadde det straks blitt mer moro!

Jeg er en enkel sjel.

Helt enig med deg. Men - er vel endel som er redd for å prate om sexlivet sitt under sitt egentlige nick. Egentlig litt rart da det er den naturligste ting i verden, eller hva? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg. Men - er vel endel som er redd for å prate om sexlivet sitt under sitt egentlige nick. Egentlig litt rart da det er den naturligste ting i verden, eller hva? :)

Er det, men er likevel ikke alt man trenger å la hele verden få vite. Det er greit nok.

Hehehe.... "førstegris"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gubben til frua

Helt enig med deg. Men - er vel endel som er redd for å prate om sexlivet sitt under sitt egentlige nick. Egentlig litt rart da det er den naturligste ting i verden, eller hva? :)

Kan du si som ikke har ei frue som snoker i gamle uttalelser, snur notater og finner bilder.

Noen ganger ved hjelp av sønn.

Ikke greit å være åpen og frisynt da. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Det er det jeg får skylda for det!

Men det er helt greit, jeg kan ta felles kjeft for alle 'ikke undertegnet'. Jeg tåler en støyt.

Skal JEG spørre om noe teit, så bruker jeg et eller annet annet teit nick.

Pøh, jeg har da tatt en del pepper for deg jeg også da! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Så det så!

På psykiatri har jeg annet nick enn her på åpent. Ellers blir bare min tilstedeværelse på psykaitri trukket fram i diskusjonen her på åpent! Når de ikke har flere gode argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På psykiatri har jeg annet nick enn her på åpent. Ellers blir bare min tilstedeværelse på psykaitri trukket fram i diskusjonen her på åpent! Når de ikke har flere gode argumenter.

Jeg har ikke sett noen svar som er utpreget proffe der inne, men mulig du skjuler det godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På psykiatri har jeg annet nick enn her på åpent. Ellers blir bare min tilstedeværelse på psykaitri trukket fram i diskusjonen her på åpent! Når de ikke har flere gode argumenter.

Beklager, trodde du først var Dr. Miranda.

Jeg har diskutert en del på Åpent i det siste og at jeg er åpen om at alt ikke er 100% perfekt oppi nøtta har aldri blitt brukt mot meg.

Faktisk. At jeg har innrømmet at jeg innimellom tisser i dusjen har blitt brukt mot meg i andre diskusjoner, men ikke min psykiske helse.

(Noen vil kanskje mene at det har en sammenheng, men det har det altså ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Så det så!

Jeg har ikke sett noen svar som er utpreget proffe der inne, men mulig du skjuler det godt.

Nå skjønte jeg faktisk ikke hva du mente!

Jeg sa vel ikke at jeg hadde proffe innlegg? Jeg er ikke av hobbypsykologene der inne. Er jo noen slike 'halv-profesjonelle' der inne virker det som. Jeg er ikke blant dem.

Det jeg mente (og det har andre blitt utsatt for også har jeg registrert) er at hvis en deltar i en litt opphisset diskusjon på åpent, så blir det av enkelte til slutt dratt inn en eller annen kommentar om at 'har sett deg på psykiatri'. Hva skulle det ha med saken å gjøre (hvis en ikke diskuterte psykiske lidelser) , annet enn å så tvil om du var ved dine fulle fem.

Forresten så er det vel en del som er ved sine fulle fem på psykiatri også. Akkurat som det er 'gærninger' på åpent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønte jeg faktisk ikke hva du mente!

Jeg sa vel ikke at jeg hadde proffe innlegg? Jeg er ikke av hobbypsykologene der inne. Er jo noen slike 'halv-profesjonelle' der inne virker det som. Jeg er ikke blant dem.

Det jeg mente (og det har andre blitt utsatt for også har jeg registrert) er at hvis en deltar i en litt opphisset diskusjon på åpent, så blir det av enkelte til slutt dratt inn en eller annen kommentar om at 'har sett deg på psykiatri'. Hva skulle det ha med saken å gjøre (hvis en ikke diskuterte psykiske lidelser) , annet enn å så tvil om du var ved dine fulle fem.

Forresten så er det vel en del som er ved sine fulle fem på psykiatri også. Akkurat som det er 'gærninger' på åpent.

Hvis du deltar i en opphissed diskusjon på åpent forum og en eller annen person begynner å bruke mot deg at du skriver på psykiatriforumet, så har plutselig den personen tapt seg rimelig kraftig og bevist at han/hun har lite å komme med av argumenter, noe som medfører at du meget mulig står igjen som vinneren av den diskusjonen.

Så jeg tror ikke du skal uroe deg for det.

Men som Soleil sier; her blir ting du tidligere har skrevet og gjort brukt mot deg i senere diskusjoner, dog er det vel ofte de som drar fram uvesentlige poenger fra tidligere av som driter seg ut.

Ikke den som har "tisset i dusjen".

(Det siste har for øvrig jeg også gjort, gris som jeg er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønte jeg faktisk ikke hva du mente!

Jeg sa vel ikke at jeg hadde proffe innlegg? Jeg er ikke av hobbypsykologene der inne. Er jo noen slike 'halv-profesjonelle' der inne virker det som. Jeg er ikke blant dem.

Det jeg mente (og det har andre blitt utsatt for også har jeg registrert) er at hvis en deltar i en litt opphisset diskusjon på åpent, så blir det av enkelte til slutt dratt inn en eller annen kommentar om at 'har sett deg på psykiatri'. Hva skulle det ha med saken å gjøre (hvis en ikke diskuterte psykiske lidelser) , annet enn å så tvil om du var ved dine fulle fem.

Forresten så er det vel en del som er ved sine fulle fem på psykiatri også. Akkurat som det er 'gærninger' på åpent.

Jeg har forståelse for at enkelte vil verne seg for slikt og er forsiktig med å gi opplysninger som gjør at man kan bli gjenkjent.

Jeg har ikke sett at andre har fått det brukt mot seg at de er åpne om sine psykiske plager. Men siden du mener å ha sett det så stemmer sikkert det.

Hvis det forekommer er det selvfølgelig smakløst, usaklig og lite intelligent. Regner med at andre brukere reagerer på den type misbruk av andres åpenhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...