Gå til innhold

FU: Ang nick


Dorthe

Anbefalte innlegg

Eldre enn 29 i hvert fall! :-) Det er ikke han jeg tenker på.

Sør kan det umulig være. Har vi ikke snart gjettet på alle mannebeina her inne nå da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 220
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Dorthe

    57

  • SierDuDet

    49

  • Amiga

    30

  • soleil

    8

Mest aktive i denne tråden

Jeg forslo ha-vanskelig og mislykket istad. Man kan jo skifte personlighet her inne.

Ha og Mislykket tror jeg at jeg har avslørt. Trodde først det var en, men så noen innlegg for ikke mange dager siden hvor personen bak innlegget benyttet seg av nøyaktig samme argumentasjon som denne Mislykket/Ha-Vanskelig skapningen, så jeg tror jeg hadde turt å sette en 1000 lapp på at jeg har rett.

For øvrig har jeg også tidligere trodd at det var denne fyren som var Mislykket, så etter å ha sett disse innleggene ble jeg rimelig sikker i min sak.

Men man vet jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hun speiler seg litt i glansen og er selvsikker som få. Men ikke slik at hun blir usympatisk. Der har jeg vært heldig du. De er fine de to andre også da, nå får jeg litt dårlig samvittighet.

Isåfall ser det ut som om du har gjort en rimelig god jobb i forhold til å bidra til å forme disse tre ungene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniordoler på 29

Du sa du var høy og mørk og det er ikke pappa bjørn tror jeg

Jeg er høy og mørk, og har usedvanlig store baller, ikke sant SDD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha og Mislykket tror jeg at jeg har avslørt. Trodde først det var en, men så noen innlegg for ikke mange dager siden hvor personen bak innlegget benyttet seg av nøyaktig samme argumentasjon som denne Mislykket/Ha-Vanskelig skapningen, så jeg tror jeg hadde turt å sette en 1000 lapp på at jeg har rett.

For øvrig har jeg også tidligere trodd at det var denne fyren som var Mislykket, så etter å ha sett disse innleggene ble jeg rimelig sikker i min sak.

Men man vet jo aldri.

Jeg tror ikke jeg er noe flink til å avsløre nick. Det hender jeg forstår det men ikke så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isåfall ser det ut som om du har gjort en rimelig god jobb i forhold til å bidra til å forme disse tre ungene!

Til alles overraskelse har jeg faktisk gjort det. Vi har snakket mye sammen da og så har jeg hatt muligheten til å være tilstede nesten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, han ligner ikke og passer ikke til beskrivelsene ellers i det hele tatt! ;-)

Hvordan vet du hvordan disse herremennene ser ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er høy og mørk, og har usedvanlig store baller, ikke sant SDD

Jeg kan vel ikke vite hvem som har store baller her inne. Sånt henger jeg meg ikke opp i :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du hvordan disse herremennene ser ut?

Det er ingen heksekunst etter mange år her inne, en gang var DOL lite og ganske oversiktelig. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seniordoler på 29

Jeg kan vel ikke vite hvem som har store baller her inne. Sånt henger jeg meg ikke opp i :o)

Joda viss du føller med på sex forumet så :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda viss du føller med på sex forumet så :-)

Men der leser jeg ikke. Synes det er altfor mange teite innlegg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får søke litt på nettet etter noen flotte tryner sånn at du får noe annet å se på :)

Hehe, for øvrig skal du være glad for at mannen din ikke leser på dol :)

*hehe* kanskje det ja, da hadde han blitt enda surere, hvis det er mulig da. Jeg sa til han i sted at jeg hater han. Vet ikke om jeg gjør det da, men han fikk meg så forbanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen heksekunst etter mange år her inne, en gang var DOL lite og ganske oversiktelig. :-)

Men det er noen år siden og nå er det så mange nick at det er vanskelig å holde dem fra hverandre. Men det er jo ikke så mange faste hankjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg er noe flink til å avsløre nick. Det hender jeg forstår det men ikke så ofte.

Jeg tror f.eks. jeg lett avsløres om jeg hadde begynt å skrive med andre nick, og enkelte andre er også det.

Men det tusenvis av mennesker innom her, så det er selvsagt mulig at man kan ta feil, men enkelte er her så mye at man legger merke til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...