Gjest slankepillen Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 hei, er det noen her som har prøvd slankepiller eller medergin (reklamen som er med i se og hør) hehe..vet ikke om jeg har så mye tro på det, men siden jeg sliter så mye med høy matlyst er det på tide med noe nytt (trener litt også). er det noen som har prøvd disse/andre tabl, og har erfaringer med det? også noe viktig; bruker det å være johannesurt i disse pillene ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puuuh Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har ikke tall på hvor mange ganger slankepillene som kommer i reklamen har vært spurt om her inne, om de virker altså. Og igjen svarer jeg, som ALLE andre gjør, både her, i forbrukerrapporter, i forbrukerprogrammer på fjernsyn o.l. NEI DE VIRKER IKKE !!!!!!!! DET ER DU SOM MÅ GJØRE NOE SELV, DU MÅ LEGGE OM KOSTHOLDET DITT OG UT Å TRIMME !!!!!!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankepillen Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 Jeg har ikke tall på hvor mange ganger slankepillene som kommer i reklamen har vært spurt om her inne, om de virker altså. Og igjen svarer jeg, som ALLE andre gjør, både her, i forbrukerrapporter, i forbrukerprogrammer på fjernsyn o.l. NEI DE VIRKER IKKE !!!!!!!! DET ER DU SOM MÅ GJØRE NOE SELV, DU MÅ LEGGE OM KOSTHOLDET DITT OG UT Å TRIMME !!!!!!!!!! ok, ok, ro ned jeg lurte jo bare... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BettyBlue Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 ok, ok, ro ned jeg lurte jo bare... Jeg har sett den påfallende 2-siders reklamen om Medergin, med flere navngitte personer (med bilde, adresse og telefon) som sier de har gått ned 10-12 kilo på to uker - og ikke har gått opp igjen. Latterlig, ja, men en viss nysgjerrighet vekkes i meg - så jeg søkte på nettet. Det eneste jeg finner om det er følgende, ufullstendige: Resultat for: Universitetet i Oslo ... fortsatt Asker og Bærum Budstikke 01.04.2003 11:26 For å beskytte liv og helse forbød Statens legemiddelverk salg av slankemiddelet Medergin allerede i ... www.nyheter.no/ekstern/uio/universitetet_i_oslo.html - dokumentstørrelse: 58kB - norsk Resten får jeg ikke frem - men altså vi leser at salg av produktet er forbudt for å beskytte liv og helse! Da forundrer det meg også at et blad som gode, gamle HJEMMET vil reklamere for dette produktet. Uansett - farlig BØFF fra ende til annen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.