Gå til innhold

hvorfor har jeg gått opp

Gjest hvorfor mer plutslig

Anbefalte innlegg

jeg har veid 500 gram mer de tre siste dagene, selv om jeg har spist akkurat det samma som ellers.

Får panikk!

Ja,det er sykt å tenke slikt,men for meg er dette viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du ha mensen? Det kan være vann i kroppen. Det beste er å veie seg en dag i uken og til samme klokkeslett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha mensen? Det kan være vann i kroppen. Det beste er å veie seg en dag i uken og til samme klokkeslett.

nei,jeg har ikke mensen. Er for undervektig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aina E

Ja, det er litt sykt...! 500 gram er jo INGENTING!

Jeg går opp 5000 gram, altså 5 kilo bare av vann når jeg skal ha mensen! (Må ta vanndrivende, da).

Men 5 kg uforskyldt er noe å lure på. Ikke 500 gram!!!

Jeg ville ikke reagert engang om ungene mine endret vekt med en halv kilo pluss/minus. Det er jo heeelt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest du er SYK

nei,jeg har ikke mensen. Er for undervektig.

Å herregud, du hører ikke til i dette forumet her, du burde forhøre deg på Psykiatri-forumet istedefor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lille_trille

kjære deg , dette skal du ikke tenke på..det er helt normalt å variere med 1-2 kg fra dag til dag faktisk..spsier du mye slat, vil kroppen holde på mye væske,detvil øke. er du undervektigig vil du heller ikke ha normale verdier av de ulike hormonene og det samspillet som er der...så dette kan svinge, og noen hromoner gjør at du vil veie mer, ikke legge pådeg, men veie mer! somnår du har/hadde mensen!

ikke tenk på hvor mye du veier fra dag til dag. du vet jo egentli at du burde legge på deg,siden du selv sier du er UNDER-vektig..så...men ikke stress uansett-ta den tid du trenger... bare ikke ødelegg deg selv før det er for sent, som forbrenning, tenner, magen, ben osv..du vil angre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...