Gå til innhold

matmengde i løpet av en dag

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Jeg er en rimelig inaktiv jente på 18 år. Pleide å trene endel før, men nå det siste halvåret har det bare blitt mindre og mindre..men iallefall.. det jeg lurer på er noe anngående kostholdet mitt. Er rimelig sløv når det gjelder akkurat dette, og lurer egentlig om jeg får i meg nok mat i løpet av en dag.

Pleier å spise ca dette:

Frokost: en- to brødskiver med syltetøy, og en kopp kaffe

Lunsj: to brødskiver med kjøttpålegg,kaffe

Middag: en potet, litt kjøtt eller fisk, litt grønnsaker

kvelds: et eller to knekkebrød med noe pålegg, en kopp te

pleier noen ganger å spise en bitteliten sjokoladebit hver dag, ellers drikker jeg aldri juice, brus o.l, men tar litt sk.melk i kaffen min..

spiser også veldig lite godis..kanskje litt på lørdager, men det er ikke snakk om de store mengdene..

Det jeg lurer på er om dette egentlig er nok? er ikke så veldig stor (154cm, 45 kg) føler at jeg spiser nok, men en venninne av meg sa at kalori mengden ble altfor liten i løpet av en dag..pleier aldri å veie meg, men holde stabil vekt tror jeg..

håper noen tar seg tid til å svare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raffine

Jeg synes kostholdet ditt virker helt normalt jeg! og sunt. Ingen vits for deg å tenke mer på dette, spis slik som du gjør! Vekta di er helt normal i forhold til høyden din, og du skal være fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bukken bruse

Du er "normalvektig" i forhold til høyden. Synes matinntaket var i minste laget, men jo lavere vekt jo mindre cal trenger man pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...