Gå til innhold

vekt økning

Zmeu

Anbefalte innlegg

jeg er 171 cm veier 70 kilo. har en ideal vekt på rund 87 hvor mye muskler kan jeg legge på meg på en måned (uten steroider) med intens trening og masse proteiner og korrekt kost?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

70 Kilo på 170cm syns jeg hørtes veldig passe ut. Hvorfor mener du at du bør veie 87Kg? Hvor fort det går er veldig forskjellig fra person til person. Ikke alle hadde greid den vektøkningen i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Snakker du om muskler her, eller total vektøkning? Er det det siste du er ute etter så kan du vel klare å legge på deg en hel del på forholdsvis kort tid dersom du f.eks. kjører Elvis dietten og går for ølmage og vom.

Dersom du snakker om muskler så tror jeg du bør jenke deg ned relativt kraftig, da det sannsynligvis vil ta deg 10 år, eller enda mer dersom det i det hele tatt er mulig, å legge på deg 17 kg muskler.

Du tror vel ikke på julenissen heller...

Men et råd: Tren tungt og spis mye mat, så vil du i det minste få framgang, men det målet ditt kan du bare se bortifra først som sist, i hvert fall om du har en mnd til disp. Fint lite, eller ingenting, vil tross alt skje i løpet av bare 1 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...