Gå til innhold

Klarer ikke gaa ned i vekt...

Gjest Bollemagen

Anbefalte innlegg

Gjest Bollemagen

Jeg har 5-6 kilo som jeg gjerne vil bli kvitt. Har trent noen maaneder, hadde en pause paa tre uker pga skade, men har trent i to uker naa. Jeg har provd ALT av dietter - Atkins, lav GI, smaa posrjoner - you name it. Men jeg klarer ikke holde meg til ett opplegg i mer enn noen dager foer jeg sprekker. Saa har jeg noen dager hvor jeg spiser hva jeg vil (ikke spesielt usunt), saa begynner jeg paa et nytt opplegg. full av paagangsmot...Men naa er jeg lei! Jeg har ikke lyst til aa leve paa diett resten av livet! Hvorfor kan jeg ikke spise "normalt" uten aa gaa opp i vekt? Jeg har klart aa gaa ned fra 77 kilo for fire aar siden til 62 kilo i fjor, naa veier jeg 65-66 og er livredd for aa legge paa meg alle de tapte kiloene igjen...Ha litt rund mage og vil helst ha en flatere utgave...

Naa har jeg provd og provd aa gaa ned, men staar paa stedet hvil. Jeg orker ikke aa sulte meg, og vil heller ikke bare spise kjott/fisk og gronnsaker...hvis noen har tips saa jeg blir jeg veldig takknemlig!

ps. er 24 aar, 173 cm og veier 65-66 kg. Har maalt fettprosenten, den er ca. 27.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...