Gjest Sbn Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 He he. Sjansen er stor om du ikke klarer å kontrllere deg. Men et godt råd er å ikke begynne å tenke på det allerede nå. I utg. punktet kan du øke med feks. en brødskive til lunsj, en ekstra frukt og litt mer til kvelds, evt. middag. Men ikke fortvil om du går litt opp og ned. Kroppen bør ha et "slingsringsmonn" på 2 kg. Det betyr at om du legger på deg 1,7 kg, bør du bli litt strengere med deg selv. Jeg er iallefall sånn at om jeg har spist feks. spekemat en dag, legger jeg på meg ganske mye (nesten 1 kg, til dagen etterpå pga. alt saltet som binder vann i kroppen) ja det er slik med meg også,legger på meg til neste dag om jeg spiser noe annet "usunt". jeg veier idag 56,9kg.da jeg begynte å slanke meg veide jeg rundt 60kg.ifjor sommer veide jeg 65kg.jeg har fått tynnere lår og magen er mindre. er så lykkelig:) kjæresten min mener jeg burde stoppe,han er fortvilt.men jeg er ikke besatt eller på tur til å "ta av". 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 ja det er slik med meg også,legger på meg til neste dag om jeg spiser noe annet "usunt". jeg veier idag 56,9kg.da jeg begynte å slanke meg veide jeg rundt 60kg.ifjor sommer veide jeg 65kg.jeg har fått tynnere lår og magen er mindre. er så lykkelig:) kjæresten min mener jeg burde stoppe,han er fortvilt.men jeg er ikke besatt eller på tur til å "ta av". Så flott da har du jo gått ned 8 kg, fordelt over nesten 2 år. Sjansene for at du skal legge på deg fort er bvetydelig mindre når du har tatt det over lang tid. Kontra 7 uker på Grete Roede Ikke et vont ord om G.R altså. Syntes du har vært kjempe flink. Men husk at det er målet ditt du skal nå. Var det 55 kg. Når det er nådd, må du klare å anse deg selv som "ferdig", ikke tøye grensene enda mer for å so om du klarer 2 kg. til osv. Det kan fort utarte seg. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sbn Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Så flott da har du jo gått ned 8 kg, fordelt over nesten 2 år. Sjansene for at du skal legge på deg fort er bvetydelig mindre når du har tatt det over lang tid. Kontra 7 uker på Grete Roede Ikke et vont ord om G.R altså. Syntes du har vært kjempe flink. Men husk at det er målet ditt du skal nå. Var det 55 kg. Når det er nådd, må du klare å anse deg selv som "ferdig", ikke tøye grensene enda mer for å so om du klarer 2 kg. til osv. Det kan fort utarte seg. Lykke til! takk for motivasjonen! skal ikke tøye det lengere enn 55kg.du har vært til stor hjelp:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.