Gå til innhold

Erfaring med SucoBloc eller PyruBurn?

Pirium1365380491

Anbefalte innlegg

Pirium1365380491

Jeg er i den situasjonen at jeg ikke ønsker å slanke meg noe særlig, men å komme ned i matchvekt, og komme i bedre form.

Jeg har ALLTID spist sunt, og kostholdet mitt består av mye grønnsaker og fisk, samt kylling og kjøtt. Spiser veldig variert, og bruker aldri halvfabrikata. Jeg spiser også lite karbohydratrik mat. Så derfor er det lite å gjøre på kostholdsiden for å gå ned de ønskede 3-5 kilo.

I fjor sommer brukte jeg SucoBloc, og gikk raskt ned i vekt. Jeg nådde matchvekt (ned 4kilo) i løpet av 2 uker ved å ta SucoBloc sammen med måltidene. Vekten holdt seg stabilt gjennom hele sommeren, men jeg sluttet med SucoBloc og gikk opp 4 kilo igjen. Etter dette har jeg forsøkt to "kurer" til med SucoBloc, men nå rikker ikke vekten seg. Det virker rett og slett ikke lenger! Noen som har opplevd det samme?

Før påske tok jeg opp treningen igjen og trener nå regelmessig. 3 ganger i uken jogger jeg ca. 30 min. Dett i seg selv burde jo hjelpe på både formen og vekten snart. For å få optimal utnyttelse av treningen og hjelpe litt på vektnedgangen før sommeren lurer jeg på om noen av dere har erfaringer med PyruBurn? Noen som har brukt det, og kan si noe om effekten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...