Ulv I Faarikaal Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Kompisen påstår han fikk magasjuke av kyllingvinger stekt i ovn rett fra frysen, de var visst litt rosa innerst, eller rødt ved beinet. Er sjansen egentlig så veldig stor med norske varer ? Selvsagt skal kylling være gjennomstekt, det er ikke noe godt hvis det ikke er det heller, smaker kvalmt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Huff, jeg vet ikke, men jeg hadde en traumatisk opplevelse med kylling her i vinter. Kjøpte en hel, fersk kylling fra Prior.Tilfeldigvis så skulle jeg dele den før jeg stekte den..og hva skuet min store blå?..et irrgrønnt belegg på innersiden av den fordømte kyllingen. *svelge* Spiste ikke kylling på..vel, jaffal 2 uker. Skulle helt klart klaget til Prior, ikke bare butikken. Kanskje jeg kunne fått byttet den mot en kalkun! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Huff, jeg vet ikke, men jeg hadde en traumatisk opplevelse med kylling her i vinter. Kjøpte en hel, fersk kylling fra Prior.Tilfeldigvis så skulle jeg dele den før jeg stekte den..og hva skuet min store blå?..et irrgrønnt belegg på innersiden av den fordømte kyllingen. *svelge* Spiste ikke kylling på..vel, jaffal 2 uker. Skulle helt klart klaget til Prior, ikke bare butikken. Kanskje jeg kunne fått byttet den mot en kalkun! Du er ikke alene, andre folk har fått biff med masse mark i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.