Gjest angel_girl Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 hei. har hørt et sted at kaffe inneholder mye fett.. er det noen som vet om dette er riktig? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carma Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/spor_legen/543987.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Trodde den var tilnærmet lik kalorifri jeg. Da ikke i Latte versjon , ha ha. Nei jeg tror fettet i bønnene "forsvinner" i prosessen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirik26 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Kaffe, eller rettere sagt koffein i kaffe øker faktisk forbrenningen og en kopp svart kaffe anbefales ofte i "dietter" osv, så jeg blir veldig overassket hvis kaffe skulle inneholde noe særlig fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.