Gå til innhold

Drittlei GI-styret

Soria

Anbefalte innlegg

Etter på ha strevd for å følge dette opplegget i tre kvart år er jeg drittlei. Jeg skal fortsette med å spise rimelig sunt, men med utskeielser innimellom. Og jeg har tenkt å spise normal sunn kost. Ikke dette regulerte styret der helt normale ting må kuttes ut. Nå må jeg bare få samvittigheten til å være med på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har du gått ned i vekt med gi-styret ditt da?

Nei. Grunnen til at jeg begynte med dette var fordi jeg la sånn på meg av medisiner. Det jeg har oppnådd er å holde vekten stabil. Jeg har normalvekt nå. Var temmelig undervektig før jeg begynte med medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Grunnen til at jeg begynte med dette var fordi jeg la sånn på meg av medisiner. Det jeg har oppnådd er å holde vekten stabil. Jeg har normalvekt nå. Var temmelig undervektig før jeg begynte med medisiner.

Men er det ikke det viktigste da? At du har nådd en normalvekt. Så vidt jeg har forstått så vil man ved å følge GI lettere nåe en normalvakt. Altså de som er undervektig legger på seg og de som er overvektig tar av vekt.

Men det viktigste er jo at man trives med den maten man spiser. Utskejelser er da lov!!Man skal da ikke leve helt mat diktatorisk...

GI er VIKTIGST å følge for folk med diabetes, overvekt, hormonsvingninger (som jeg har forstått..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...