Soria Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Etter på ha strevd for å følge dette opplegget i tre kvart år er jeg drittlei. Jeg skal fortsette med å spise rimelig sunt, men med utskeielser innimellom. Og jeg har tenkt å spise normal sunn kost. Ikke dette regulerte styret der helt normale ting må kuttes ut. Nå må jeg bare få samvittigheten til å være med på dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sitter på gjerdet Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 har du gått ned i vekt med gi-styret ditt da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 har du gått ned i vekt med gi-styret ditt da? Nei. Grunnen til at jeg begynte med dette var fordi jeg la sånn på meg av medisiner. Det jeg har oppnådd er å holde vekten stabil. Jeg har normalvekt nå. Var temmelig undervektig før jeg begynte med medisiner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darma Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Nei. Grunnen til at jeg begynte med dette var fordi jeg la sånn på meg av medisiner. Det jeg har oppnådd er å holde vekten stabil. Jeg har normalvekt nå. Var temmelig undervektig før jeg begynte med medisiner. Men er det ikke det viktigste da? At du har nådd en normalvekt. Så vidt jeg har forstått så vil man ved å følge GI lettere nåe en normalvakt. Altså de som er undervektig legger på seg og de som er overvektig tar av vekt. Men det viktigste er jo at man trives med den maten man spiser. Utskejelser er da lov!!Man skal da ikke leve helt mat diktatorisk... GI er VIKTIGST å følge for folk med diabetes, overvekt, hormonsvingninger (som jeg har forstått..) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.