hankee Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Dette er litt flaut og kanskje litt morsomt for noen. Jeg har et lite problem når det gjelder trening. Når jeg trener svetter jeg og lukter ille fra baken, dvs. det lukter rævsvette. Jeg har prøvd å dysje og vaske meg godt før jeg trener, men lukten kommer allikevel så fort jeg begynner å svette. Jeg er 24år og veier 85kg. Hva kan jeg gjøre? Hilsen flau og fortvilet ungkar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest studena Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Lukter det så ille, da? Det er da ikke noe som er så spennende som lukten av mann -og da snakker ikke jeg om parfyme, jeg snakker om lukten av aktivitet og styrke. Jeg lurer også på hvordan i all verden du kjenner lukten av rævsvette? Det er da mye lettere å lukte under armene, er det ikke det, da? Hvordan får du til å lukte der?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.