A-1000 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Da jeg var ute og løp på fredag, fikk jeg plutselig smerter i høyre side/rygg. Da jeg kom tilbake fra løpeturen hadde jeg fortsatt vondt i siden. Samme dag greide jeg å tråkke litt feil da jeg skulle gå ned en trapp, noe som medførte en vridning. Smerten i siden ble ikke noe bedre av dette. Dagen etter greide jeg nesten ikke å snu meg rundt i sengen, og jeg hadde fortsatt smerter i siden. Jeg har mistanke om at jeg har strekt en muskel, men synes det er litt rart at det ikke begynner å bli bedre. Smertene har vedvart nå i 5 dager. For noen år siden opplevde jeg noe liknende i forbindelse med styrketrening. Den gangen hadde jeg trolig strekt en muskel i brystet. Sist hadde jeg vondt i brystet i flere måneder. Da jeg kom til legen antok han at det kunne være en muskelstrekk.En uke senere var smertene borte. Det er derfor jeg lurer på om det også nå kan være en strekk. Noen som har opplevd noe liknende, eller har gode råd for å lege skaden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.