bratsj Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Nå er sommeren her igjen - snart.Kommer som julekvelden på kjerringa hvert år, i den form at jeg bestemmer meg hvert nyttår for å slanke meg rolig og pent og trene og bli supersprek til sommeren - og hver mai får jeg panikk fordi jeg har "glemt" det.... Jeg skal inn i bikini om snaue 46 dager og jeg skulle helst gått ned så mye som mulig innen da (har 12-15kg for mye) Jeg er derfor innstilt på å drikke pulver og ha det jæv..... noen uker og gå ned så jeg føler meg iallefall nogenlunde i badedrakt. Noen som har erfaring med ren pulverkur (nutrilett eller cambridge)? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 12-15 kg på 46 dagar? - Då må du nok ty til amputasjonar... ;-) Eg har forøvrig aldri slanka meg, så eg veit ingenting om pulver. Sjå på dette som eit flåsete svar og ignorèr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bukken bruse Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 12-15 kg på 46 dagar? - Då må du nok ty til amputasjonar... ;-) Eg har forøvrig aldri slanka meg, så eg veit ingenting om pulver. Sjå på dette som eit flåsete svar og ignorèr. Pulver er den dummeste måten som finnes dersom du skal slanke deg. Du går fort ned i begynnelsen, men etterhvert stagnerer du fordi forbrenninga di blir lavere ettersom du får i deg for lite næring. Det som videre vil skje er at de kiloene du har gått fort ned vil komme tilbake samt at du kan gange disse med to. Går du ned 10 kg på kort tid kan du være sikker på at før høsten er over har du lagt på deg 20 igjen. Og det er vel ikke DET du vil?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Bukken bruse svarer deg bra her nede. Du bør ikke fucke med forbrenninga de på den måten du har planer om å gjøre, med mindre du trives med å gamble i forhold til å veie langt mer enn du gjør nå om noen mnd. Og forbrenninga de er ikke noe som blir bra igjen når du slutter med slankinga. Nope, den blir du stuck med. Du får heller begynne med trening nå, og være i god form før neste sommer! Eller du kan selvsagt gamble med forbrenninga de og risikere å bli forvekslet med juleribba om 7 mnd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bratsj Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Pulver er den dummeste måten som finnes dersom du skal slanke deg. Du går fort ned i begynnelsen, men etterhvert stagnerer du fordi forbrenninga di blir lavere ettersom du får i deg for lite næring. Det som videre vil skje er at de kiloene du har gått fort ned vil komme tilbake samt at du kan gange disse med to. Går du ned 10 kg på kort tid kan du være sikker på at før høsten er over har du lagt på deg 20 igjen. Og det er vel ikke DET du vil?? Det er da flere tilfeller av vellykket pulverslanking hvis man bare er forsiktig med kaloriene etterpå og begynner sakte å spise litt og litt vanlig etterhvert som man øker trening, er det ikke det da ? Hvis 100% av pulverslankere la på seg det dobbelte etter kuren, ville det vel blitt gjenstand for forbrukerrådet og desslike ? Jeg skal iallefall prøve å se hvor mye det går å gå ned på de ukene (begynne mandag - dvs 37 dager før ferien) Jeg skal prøve å holde meg mest mulig til ren pulverkur (bortsett fra noen anledninger hvor jeg nok må spise litt vanlig) og trene en halvtime daglig i moderat tempo. Så får vi en gang for alle testet om dette virker eller ikke. Og dersom jeg til høsten veier enda mer enn jeg gjør nå, skal jeg personlig gå i bresjen for å få stoppet denne dritten! (forbrenningen er jo ikke ødelagt for all ettertid da - selv anoreksipasienter får jo opp forbrenningen sin etter å ha levd på kaffe og vann i årevis) Den som (over)lever får se ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.