Gjest rocke-Hydra Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Må eg i ein sportsbutikk (hjelpe seg), eller har dei slikt i leikebutikkar? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Mange lekebutikker har i hvert fall. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vin Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg så det på Emfi leker , i både små og stor størrelser ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rocke-Hydra Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg så det på Emfi leker , i både små og stor størrelser ;o) Store også, ja, høyrest bra ut. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rocke-Hydra Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Mange lekebutikker har i hvert fall. Det er ikkje dumt, då kan eg late som det er til ungene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soria Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Litt sent kanskje, men de selger det på Grete Roede http://www.greteroede.no/butikken/ Den er tyngre enn de som selges på lekebutikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.