Gå til innhold

FU: Hvite tennissokker, bedre enn sitt rykte?

Anbefalte innlegg

Gjest Zombiebob
Skrevet

Har du hvite tennissokker?

Hva bruker du dem til?

Meg? Ja jeg har - bruker dem til trening.

Gjest uffoguff
Skrevet

jeg bruker dem bare til trening, ellers er de bannlyst.

Hvite tennis-sokker stinker!!!!!! Derimot kan man gå med hvite/beige sommersokker når man går i lyse klær.Da passer det ikke inn med sorte......ufff

Skrevet

Nei, jeg eier ikke så mye som ett par tennissokker.

Skrevet

Kvite tennissokkar har eg ikkje eigd sidan 80-talet. Kvifor kjøpa kvite når dei finst i alle andre fargar?

laguna1365380434
Skrevet

Selvfølgelig kommer ingen hvite sokker innen for dørstokken her, uansett bruksområde..

Her er det kun svarte sokker:o)

Gjest Zombiebob
Skrevet

Selvfølgelig kommer ingen hvite sokker innen for dørstokken her, uansett bruksområde..

Her er det kun svarte sokker:o)

Svarte sokker i lyse sko?!?

Gjest Zombiebob
Skrevet

Kvite tennissokkar har eg ikkje eigd sidan 80-talet. Kvifor kjøpa kvite når dei finst i alle andre fargar?

Lyse sokker er jo det eneste som ser ok ut i hvite joggesko.

Skrevet

Har ikke et eneste par tennissokker, har bare sånne tynne med tegninger på.

Skrevet

Å ja! Jeg har mange. Bruker dem nesten hver dag.

laguna1365380434
Skrevet

Svarte sokker i lyse sko?!?

Jeg har ingen lyse sko..

Bruker diverse strømpebukser o.l der svarte sokker ikke passer..

Faktisk bruker jeg veldig sjelden sokker. Jeg går mest i skjørt.

Noen ganger jeans, og da passer svarte sokker.:o)

Gjest Sokkefant
Skrevet

Yes!Har plenty hvite(og sorte) tennissokker,bruker dem til alt.Her går det unna med billige økonomipakker for storfamilier!

Skrevet

Bruker ikke tennissokker i det hele tatt, de er alt for tjukk eog ekle å ha på syns jeg. Også ser de jævlige ut..

Skrevet

Hvite tennissokker brukte jeg sist på åttitallet en gang. Det går fint an å trene i sorte sokker også.

Gjest prust
Skrevet

Har endel gamle rester etter hvite tennissokker. Bruker dem til trening eller hjemme, hvis alle andre sokker er skitne. Gikk faktisk med et par på jobb en dag, fordi det ikke fantes noen reine mørke sokker - følte meg ikke særlig vel da!

Skrevet

Har ett eller to par, men tør ikke bruke dem. Er vel ikke noe klesplagg som har et mer forhatt rykte enn hvite tennissokker? Tør vedde på at en dag så blir det inn og kjempekult med hvite sokker!

Gjest Necpoy
Skrevet

Noen må det vel være som bruker dem! De er jo til salgs i hopetall både i sportsbutikker og i daglivarebutikker.

Ingen produserer noe som ikke selger! Så stå fram deres om bruker hvite tennissokker!

Går en i olabukse og joggesko med hivt bunnfarve så kan ikke jeg skjønne annet enn at hvite tennissokker må være ok.

Og forresten, hvorfor så hysteriske, det er da nesten ingen som sjekker hvilken sokkefarge andre mennesker har. Herregud da! Det får da være måte på til jåleri. Sokkene synes jo nesten ikke annet enn når en sitter, og da har en ofte bena under et bord.

Sorte sokker må jo være pyton hvis en har brune sko og beige bukser feks. Ville jo se snålt ut. Men de som har BARE sorte sokker synes vel det er ok da.

Skrevet

Har ett eller to par, men tør ikke bruke dem. Er vel ikke noe klesplagg som har et mer forhatt rykte enn hvite tennissokker? Tør vedde på at en dag så blir det inn og kjempekult med hvite sokker!

HVEM er det som har bestemt at hvite tennissokker er så forferdelig da ?? !!

Fy fader, for noen apekatter dere er! Da det var ok (på 80-tallet en gang tydeligvis) så brukte dere dem. Men så sa NOEN at det ikke var kult mer, så da sluttet dere også.

Hva med å ta sine egne valg og ikke la seg diktere?

Hvite sokker passer til sitt bruk. Hvitt arbeidstøy innen helse feks krever hvite sokker. Sorte sokker hadde sett merkelig ut.

Det finnes faktisk gutter som går med hvite sommerbukser. Sorte sokker da er ikke like pent hvis en tar av seg skoa.

En må lære å velge sokkefarge etter hva en har på seg ellers. Og så drite i hva alle andre mener er 'in'. Blir kvalm av sånt hysteri. En flokk med ugner som må gjøre det samme for ikke å blir utestengt av gjengen. Uff...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...