Gå til innhold

gutten vil ikke spise

trojka

Anbefalte innlegg

jeg har en sønn på 3,5 år som er spiser svært lite. Han har alltid gjort det, men nå ser han faktisk sykelig tynn ut. Han utvkler seg normalt i forhold tiil motorikk og intelligens. Jeg har fått tatt prøver av han for å se om han mengler viktige vitaminer o.l, men hade kun for lite jern. Får derfor jerntilskudd. Har prøvd homøpatmedisin og det har virket litt positivt..utne at jeg forstår hvorfor. Er det noen jeg kan gjøre for å få han opp i vekt? Jeg føler meg maktesløs og det går snart utover psyken min.Han har ingenting å gå på når han blir syk. Har prøvd ernæringsdrikker o.l Du er mitt siste håp.. Takker for svar.

Hilsen Trojka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest sensual

Hei.

Jeg har en jente på samme alder som heller ikke ville spise. Har du prøvd forskjellige påleggsorter på loff, yougurt, kjeks is og gryn. Det er alltid et eller annet som frister. Vil han ikke ha middag heller så la han få noe han vil ha. Det går mot bedre tider for oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...