aca69 Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Jeg har en gutt på 11 1/2 mnd. Da han var 7 mndr. sluttet jeg å amme ettersom han selv ikke var interessert lenger. Han har etter dette fått grøt, middag på glass litt brødmat, yoghurt, melon osv. og vann å drikke. Men nå er jeg usikker på om jeg burde ha gitt ham morsmelkerstatning i tillegg? Det har han imidlertid aldri villet ha. Skal jeg nå forsøke å gi ham kumelk? Er det viktig at barn drikker melk, selv om de får yoghurt, ost osv.? Får han det han trenger av mineraler og vitaminer? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Spør på foreldre-småbarn. Så store barn kan begynne å prøve kumelk, varm det opp litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 http://www.sef.no/assets/11001151/mat_for_spedbarn.pdf Her finner du den mest oppdaterte informasjonen fra myndighetene (bla basert på anbefalingene fra verdens helseorganisasjon) ang mat og drikke til små barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.