Gjest Hikst Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 hei, er ei jente som pr i dag trener 3-4 ganger på studio. Trener spinning og styrke. Har hatt god effekt av dette, og elsker å trene. MEN det tar så enormt mye tid - både å komme meg til og fra studio, osgå koster det jo en del i mnd. Vurderer nå å kjøpe meg et skikkelig treningsapparet til å ha hjemme, et som trener hele kroppen. Hva er din erfaring med hjemmetrening? Jeg tror jeg skal klare det, men er litt redd det etterhvert vil bli stående i en krok. Men er det egentlig lettere å være strukturert ved å gå på trening? Mange ganger er det jo et tiltak bare å komme seg ned på treningen...? Håper noen har erfaring med dtete, og evt treningstips (hvordan strukturere seg, når trene etc etc...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Strandhai Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Heisann! Jeg hadde det samme problemet før. Nå er jeg en 17 år gammel gutt, så jeg veit ikke hvor mye hjelp jeg kan gi deg. Det jeg gjorde var at jeg kjøpte en bok som heter "Mens Health Home Workout Bible". Den er laget for menn, men det finnes sikkert øvelser der du og kan bruke! Når det gjelder når du skal trene, så kommer det helt an på hva du trener. Det beste er å trene annenhver dag. Musklene vokser som kjent når du hviler. Hvis du derimot trener forskjellige muskelgrupper, kan du gjøre det hver dag. Hvis kroppen din ikke er vant til å trene så burde du ta det med ro i begynnelsen, for så å øke etterhvert! Håper det hjalp litt hvertfall! Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslepus Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hei! Jeg har samme problemet ettersom jeg må gå til SATS og det tar 25 min hver vei (ikke gøy i dårlig vær). Jeg trener mye hjemme, har kjøpt inn noe basic utstyr som en vektkoffert med stenger og forskjellige plater, en steppbenk (genial for intervalltrening) og noen Tae Bo-DVDer for å få litt variasjon. Det deilige med å trene hjemme er at du virkelig kan gjøre det når som helst, og ha på deg hva som helst. Du slipper å planlegge dagen din rundt treningen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tullball1365380062 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 det er MYE lettere å hoppe over en treningsøkt når du har hjemmegym ja. ihvertfall når du har så svak selvdisiplin som meg. jeg har benk hjemme og går på boksing 2-3 dager i uka. og jeg trener boksing mye mer regelmessig enn styrke. det har vel sikkert noe å gjøre med at jeg syns det er morsommere også da men... dessuten må du ha god plass og så er det jo endel apparater som er alt for dyre til å ha hjemme. men det kan kanskje hjelpe litt hvis du setter utstyret ute i garasjen eller noe sånt så du må gå noen meter for å komme dit. det hjalp ihvertfall for en venn av meg da han satte utstyret på låven. håper det hjalp litt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.