Gå til innhold

Jeg inngikk et veddemål med ulven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

*urk*

Og jeg som spurte Ulven om han ville gifte seg med meg (i et svakt øyeblikk, da jeg trodde han hadde flust med gryn)...!

Hører'ru'e, Ulven, jeg trekker det tilbake!

Samme pokker, kvinnfolk skjønner jeg meg ikke på, og penga har jeg drekki opp.

Gjest sussi

Samme pokker, kvinnfolk skjønner jeg meg ikke på, og penga har jeg drekki opp.

Du ulven.... Sånn utenom tema.... Er du god på access? Har sett du kan en del i de andre programmene.... I såfall så ligger det et spørsmål til deg på Data :-)

mvh

Ulv I Faarikaal

Liker du at andre morer seg over ditt utseende eller andres. Liker du antydningen at du er kjekkere/penere/ser bedre ut enn han som bildet er av og det skal vi damene forstå.

Jeg forstår at du nå vil "pervertere" meg, fordi du ikke liker vinklingen og syns det ikke er humor.

Generelt kan alt spøkes med.

Til og med psykiatriske pasienter og -pleiere har humor, selv om det de spøker med er dødsens alvorlig. Det blir ikke verre om man spøker med det, tvert i mot.

De beste handikappvitsene har jeg hørt av handikappa.

Fyren det var bilde av var et frigitt gissel i Colombia, hos mafiaen så vidt jeg vet.

Jeg forstår at du nå vil "pervertere" meg, fordi du ikke liker vinklingen og syns det ikke er humor.

Til og med psykiatriske pasienter og -pleiere har humor, selv om det de spøker med er dødsens alvorlig. Det blir ikke verre om man spøker med det, tvert i mot.

Fyren det var bilde av var et frigitt gissel i Colombia, hos mafiaen så vidt jeg vet.

Sannheten er at du ligner på han fyren her:

http://www.pluto.no/kulturspeilet/faste/film/Karlsson_Taket.html

Annonse

Ulv I Faarikaal

Er det en trussel?

*gjemmer seg*

Neida, en fredelig Ulv.

Refererer til skulderbredden til den orginale Karlsson, som hadde fått problemer med å få reima til å henge på plass.

Men en 30-40 HK'er og "Kalasjer" har jeg bært om gangen.

Gjest bebba

Det var ikke meningen å "pervertere" deg, men mer å spøke med deg. Jeg hadde ikke noe imot humoren, men prøvde på min egen måte å være med. Humor er vanskelig å definere og er hårfint kulturelt betinget. Det å kunne være med på en spøk og å forstå hvorfor alle ler er noe av det siste en lærer i språk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...