Gjest Novembermom Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg skal få noen penger fra en og hun skulle sende de avgårde på Fredag. De skulle ha kommet i dag, men jeg har ikke fått noen penger i dag ( så langt ). Hvor lang tid pleier det en overføring fra en bank til en annen å ta? 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 hei! Se lenger ned på siden, jeg skrev et innlegg om akkuratt det samme i går! Samboern min overførte fra en bank til en annen på TORSDAG, og jeg har ennå ikke fått dem! Dette er noe vi ofte gjør, og pengene pleier å komme inn samme dag, men denne gangen tar det visst tid.. Kanskje pga 17. mai helga?? men de kommer vel.. forhåpentligvis! Hilsen blakk.. 0 Siter
fresja Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Har hunbrukt f.eks. brevgiro, kan det jo ta en uke fra hun legger giroen i konvolutt. 0 Siter
mrxx Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 hei! Se lenger ned på siden, jeg skrev et innlegg om akkuratt det samme i går! Samboern min overførte fra en bank til en annen på TORSDAG, og jeg har ennå ikke fått dem! Dette er noe vi ofte gjør, og pengene pleier å komme inn samme dag, men denne gangen tar det visst tid.. Kanskje pga 17. mai helga?? men de kommer vel.. forhåpentligvis! Hilsen blakk.. Hei du:-)) Var den ene av bankene Postbanken? De er i tilfelle en av de tregeste i klassen. De er utrolig trege og tjener selvsagt massevis med renter i året på dette. Imens må du gå blakk. En svoger av meg solte huset sitt og ny eier lånte i Postbanken. Utbetalingen ble halt ut i det uendelige, til de begge var så sinte at de nesten gikk amok. Etter min mening skulle Postbanken ha vært boikottet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.