magnus Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Noen som vet hva som kan erstatte denne grønnsaken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Endiver..huffda! De smaker ikke godt..heller grusomt Men tipper at du kan erstatte dem med en annen type skikkelig bitter salat. Finnes mange typer i salg. Kommer vel også an på om du skal spise dem i salat eller steke/koke dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnus Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Endiver..huffda! De smaker ikke godt..heller grusomt Men tipper at du kan erstatte dem med en annen type skikkelig bitter salat. Finnes mange typer i salg. Kommer vel også an på om du skal spise dem i salat eller steke/koke dem. Takk for svar! Har aldri smakt dem, men skjønner nå at jeg trolig ikke har gått glipp av noe. Meningen er å koke og gratinere dem, som tilbehør. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andungen Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Takk for svar! Har aldri smakt dem, men skjønner nå at jeg trolig ikke har gått glipp av noe. Meningen er å koke og gratinere dem, som tilbehør. Hei, har traumatiske minner om disse endivene fra barndommen. Noe så vondt har jeg aldri smakt tror jeg. Dersom du skal koke/gratinere dem tror jeg de mister endel av bitterheten. Men siden jeg har endivfobi har jeg ikke turt å prøve engang 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.