Gjest Altman - den rette Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Gi deg til kjenne så skal jeg komme og skambanke deg 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Gi deg til kjenne så skal jeg komme og skambanke deg Bortkastet energi, det kan like godt være deg, og da trenger du ikke gå langt ! Ondskapen kjenner ingen grenser, og nå skal vi se hva våre småpsykopater kan finne på av div hevnaksjoner og forsøk på å spolere det fine vi hadde. 0 Siter
Altman Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Bortkastet energi, det kan like godt være deg, og da trenger du ikke gå langt ! Ondskapen kjenner ingen grenser, og nå skal vi se hva våre småpsykopater kan finne på av div hevnaksjoner og forsøk på å spolere det fine vi hadde. Jeg lover å ikke nevne skambankingen på DOL, slik at vi beholder miljøet 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Jeg lover å ikke nevne skambankingen på DOL, slik at vi beholder miljøet Grisebank ? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Skikkelig også Det var fort jeg vendte meg til å overse faenskap. 0 Siter
huufsa Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Gi deg til kjenne så skal jeg komme og skambanke deg hehe Skal vi gjette på hvem det var? Jeg gjetter på: SierDuDet! :-) 0 Siter
Altman Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Det var fort jeg vendte meg til å overse faenskap. Hehe 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 hehe Skal vi gjette på hvem det var? Jeg gjetter på: SierDuDet! :-) Personlig syntes jeg denne manien enkelte (sannsynligvis) voksne mennesker nå fikk for seg om å kødde med alle nick bare fordi det gikk ann, var ekstremt patetisk og barnslig. Så nei. Det var ikke meg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Personlig syntes jeg denne manien enkelte (sannsynligvis) voksne mennesker nå fikk for seg om å kødde med alle nick bare fordi det gikk ann, var ekstremt patetisk og barnslig. Så nei. Det var ikke meg. Enig...) Selvom jeg måtte prøve jeg også.. Lånte ditt i tråden under her.. Sorry... Men jeg skrev bare "test".. Tilgitt? 0 Siter
huufsa Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Personlig syntes jeg denne manien enkelte (sannsynligvis) voksne mennesker nå fikk for seg om å kødde med alle nick bare fordi det gikk ann, var ekstremt patetisk og barnslig. Så nei. Det var ikke meg. Sorry, -var ikke vondt ment! Jeg så bare samtalen din med Altman på meldinger i sta. friends? :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Enig...) Selvom jeg måtte prøve jeg også.. Lånte ditt i tråden under her.. Sorry... Men jeg skrev bare "test".. Tilgitt? Du er tilgitt! En ting er å prøve for å se om det funker. Verre er det med de patetiske skapningene som nå har holdt på med dette siden de fant ut at det var mulig for et halvt døgn siden, og synes det er like artig enda. Det er vel egentlig litt synd på dem... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Sorry, -var ikke vondt ment! Jeg så bare samtalen din med Altman på meldinger i sta. friends? :-) Sorry, var ikke meningen å virke krass. Hehe, glemmer man et smil i en helt normal setning her på dol så tror folk at man er sur eller noe sånt Se, nå husket jeg ";)", og da så jeg mye blidere ut med en gang 0 Siter
huufsa Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Sorry, var ikke meningen å virke krass. Hehe, glemmer man et smil i en helt normal setning her på dol så tror folk at man er sur eller noe sånt Se, nå husket jeg ";)", og da så jeg mye blidere ut med en gang hærlig! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 20. mai 2003 Skrevet 20. mai 2003 Du er tilgitt! En ting er å prøve for å se om det funker. Verre er det med de patetiske skapningene som nå har holdt på med dette siden de fant ut at det var mulig for et halvt døgn siden, og synes det er like artig enda. Det er vel egentlig litt synd på dem... Trikset må ha vært kjent lenge før det, og flere andre triks. Serveren kan heller ikke være immun mot flere triks, når dette er mulig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.