Musikk Skrevet 19. august Forfatter Skrevet 19. august Everybody skrev (På 17.8.2026 den 0.29): Henrik 😂😂 Henrik😂 0 Siter
Musikk Skrevet 19. august Forfatter Skrevet 19. august Jeg tror Jenny sitter en stund til som storbonde. 0 Siter
Musikk Skrevet 19. august Forfatter Skrevet 19. august Ekstra skrev (På 16.8.2026 den 19.56): Fy denne tråden! Jeg tenkte jo å holde meg unna Farmen, slike serier er virkelig misbruk av tid. Men så var jeg sliten etter en fysisk utskeielse, havnet på sofaen, og plutselig var jeg i gang. Farmen er ikke blitt bedre, så mye kan jeg si. Men likevel god nok til at jeg ble værende 🥹 Ja, en blir fort hekta😆savner litt gamle Farmen👩🏻🌾koselig med markede. 0 Siter
Musikk Skrevet 20. august Forfatter Skrevet 20. august (endret) Farmen alt er nytt i år🤯dette får du se i kveld eller nå på Play. Henrik, Jenny, godseier = åres Farmen😄hvem lager maten av de? ikke sett så mye kjøkken tjeneste. Endret 20. august av Musikk 0 Siter
Everybody Skrevet 20. august Skrevet 20. august Det virker som Henrik spiller en slags rolle der inne, vanskelig å si. Uansett veldig morsomt med alt dramaet han lager 😂😂 0 Siter
Musikk Skrevet 20. august Forfatter Skrevet 20. august (endret) Everybody skrev (13 minutter siden): Det virker som Henrik spiller en slags rolle der inne, vanskelig å si. Uansett veldig morsomt med alt dramaet han lager 😂😂 Kan han være skuespiller? han troller mye🤭 Endret 20. august av Musikk 0 Siter
Babette Skrevet 20. august Skrevet 20. august Everybody skrev (1 time siden): Det virker som Henrik spiller en slags rolle der inne, vanskelig å si. Uansett veldig morsomt med alt dramaet han lager 😂😂 Jeg synes han er en slitsom klovn. Men positivt at han tydeligvis er glad i hunder. Gjengen er nok satt sammen med tanke på drama og konflikter. Det kan godt hende han legger på litt i forhold til sitt vanlige jeg, men jeg tipper han er nokså oppmerksomhetssøkende til vanlig også. Jeg blir svett i øra når han gaulesynger. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. august Skrevet 20. august Everybody skrev (2 timer siden): Det virker som Henrik spiller en slags rolle der inne, vanskelig å si. Uansett veldig morsomt med alt dramaet han lager 😂😂 Klart han spiller for da kan han si etterpå at han ikke er kjip og ikke lyver han heller. Det sa jo vinneren i fjor og skjønte ikke at noen var sure på henne. Jeg orker egentlig ikke slik oppførsel. 1 Siter
Everybody Skrevet 20. august Skrevet 20. august Musikk skrev (7 minutter siden): Dagens Farmen episoder var kjedelig. Nei, den var veldig bra med masse drama synes jeg i hvert fall. 0 Siter
Musikk Skrevet 20. august Forfatter Skrevet 20. august Everybody skrev (36 minutter siden): Nei, den var veldig bra med masse drama synes jeg i hvert fall. Henrik show han løfter opp Farmen🙂litt kjedelig med han helle tiden. 0 Siter
Musikk Skrevet 20. august Forfatter Skrevet 20. august Dorthe skrev (1 time siden): Klart han spiller for da kan han si etterpå at han ikke er kjip og ikke lyver han heller. Det sa jo vinneren i fjor og skjønte ikke at noen var sure på henne. Jeg orker egentlig ikke slik oppførsel. Han er ærlig spiller åpent🙂det er bra. 0 Siter
Dorthe Skrevet 20. august Skrevet 20. august Musikk skrev (1 time siden): Han er ærlig spiller åpent🙂det er bra. Han oppfører seg som en drittsekk. 0 Siter
Musikk Skrevet 20. august Forfatter Skrevet 20. august Dorthe skrev (1 time siden): Han oppfører seg som en drittsekk. Er nok et avtalt spill fra produksjonen, alle har nok sine roller tror jeg. 0 Siter
Musikk Skrevet 20. august Forfatter Skrevet 20. august Slik fungerer intervjuprosessen (Farmen) Digitalt søknadsskjema: Første steg er å registrere en profil på TV 2s offisielle Casting-sider, hvor du må laste opp en presentasjonsvideo og svare på detaljerte spørsmål om din personlighet, bakgrunn og motivasjon. Førsteintervju (Telefon/Video): Går du videre fra det skriftlige utvalget, blir du kontaktet av en caster for et kortere intervju over telefon eller videolink. Fysisk audition: Aktuelle kandidater kalles inn til grundige dybdeintervju ansikt til ansikt med produksjonen, ofte kombinert med gruppeintervjuer eller enkle praktiske tester for å se hvordan du samhandler med andre. Bakgrunnssjekk og helseattest: Siden oppholdet på gården krever mye fysisk og psykisk, må de siste finalistene gjennomgå medisinske sjekker. Hva ser casterne etter? Sterke personligheter: Personer som tør å si meningen sin og som skaper engasjement på TV. Variasjon i bakgrunn: De søker folk i alle aldre, med ulik yrkesbakgrunn, livssyn og geografisk tilhørighet. Motivasjon: Du må genuint ønske å leve 100 år tilbake i tid uten moderne hjelpemidler 0 Siter
Musikk Skrevet 20. august Forfatter Skrevet 20. august Musikk skrev (1 minutt siden): Slik fungerer intervjuprosessen (Farmen) Digitalt søknadsskjema: Første steg er å registrere en profil på TV 2s offisielle Casting-sider, hvor du må laste opp en presentasjonsvideo og svare på detaljerte spørsmål om din personlighet, bakgrunn og motivasjon. Førsteintervju (Telefon/Video): Går du videre fra det skriftlige utvalget, blir du kontaktet av en caster for et kortere intervju over telefon eller videolink. Fysisk audition: Aktuelle kandidater kalles inn til grundige dybdeintervju ansikt til ansikt med produksjonen, ofte kombinert med gruppeintervjuer eller enkle praktiske tester for å se hvordan du samhandler med andre. Bakgrunnssjekk og helseattest: Siden oppholdet på gården krever mye fysisk og psykisk, må de siste finalistene gjennomgå medisinske sjekker. Hva ser casterne etter? Sterke personligheter: Personer som tør å si meningen sin og som skaper engasjement på TV. Variasjon i bakgrunn: De søker folk i alle aldre, med ulik yrkesbakgrunn, livssyn og geografisk tilhørighet. Motivasjon: Du må genuint ønske å leve 100 år tilbake i tid uten moderne hjelpemidler Ser jeg noen av dere på Farmen 2027 ? 0 Siter
Grendel Skrevet 21. august Skrevet 21. august Jeg har sett mye Farmen før. Vi har ikke begynt å følge med nå. Jeg synes de gjorde en tabbe sist med å ta masse grep fra "Forræder" og lignende. To lag som mer rigget mot hverandre. Infiltratører og sånt. Farmen burde kanskje fortsatt å fokusere på gårdsarbeid etc. Andre serier er bedre på rent sosialt spill. 1 Siter
Musikk Skrevet 23. august Forfatter Skrevet 23. august (endret) Dagens intro på Farmen🤔er ikke dette familieprogram? kunne ikke misforstå det jeg hørte🤭dere må se ligger ute på Play nå. Endret 23. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 23. august Forfatter Skrevet 23. august (endret) Musikk skrev (21 minutter siden): Dagens intro på Farmen🤔er ikke dette familieprogram? kunne ikke misforstå det jeg hørte🤭dere må se ligger ute på Play nå. Mitt i kirkeklokkene som ringte over heller byen min🤭kom det en lyd fra Farmen. Endret 23. august av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 23. august Forfatter Skrevet 23. august NB! Saken avslører også deler av utfallet i søndagens «Farmen»-episode. https://www.tv2.no/underholdning/psykiatrisk-krisehjelp-hentet-inn-etter-drama-pa-farmen/19105970/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.