Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august laban skrev (1 time siden): Jeg retter slett ikke på alt du skriver. Jeg har forklart deg enkelte ting du har lurt på rundt regler, de forskjellige delforumenes rolle og litt om "kulturen" her som det kan være greit å kjenne til som relativt ny. Du har trolig merket at skrivemåten din irriterer enkelte her, derfor prøver jeg å veilede iblant. F.eks. synes jeg ikke du skal definere enhver motsigelse i et diskusjonsforum som et tegn på at noen vil ha deg bort. Siden du lenket til en artikkel og brukte uttrykket "for liten", kunne det lett se ut som om det sto noe om dette i artikkelen. Derfor spurte @Babette om hvor du så noe om at han var for liten. Hadde du skrevet at du mente umoden eller barnslig, hadde jeg ikke blandet meg inn i det hele tatt. Men du vet sannsynligvis hva et "ordtak" betyr. Ok. Du kan se Farmen, ser du selv hva Henrik fant på av dumheter og morsomheter😄han var nok ikke helt seg selv på gården. Mye er klippet og limt her. 0 Siter
laban Skrevet 24. august Skrevet 24. august Musikk skrev (1 minutt siden): Ok. Du kan se Farmen, ser du selv hva Henrik fant på av dumheter og morsomheter😄han var nok ikke helt seg selv på gården. Mye er klippet og limt her. Jeg er ikke interessert i verken Farmen eller Henrik, jeg prøvde bare å unngå misforståelser. Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det er umodne bråkmakere (eller andre spesielle typer) i slike programmer. Jeg oppfatter det som noe av poenget med utvalget av deltakere å legge til rette for støy og konflikter. 0 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august laban skrev (50 minutter siden): Jeg er ikke interessert i verken Farmen eller Henrik, jeg prøvde bare å unngå misforståelser. Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det er umodne bråkmakere (eller andre spesielle typer) i slike programmer. Jeg oppfatter det som noe av poenget med utvalget av deltakere å legge til rette for støy og konflikter. Henrik var ikke tilfeldig på gården han ble plukket ut av TV2 Casting. Nå er han ute han valgte selv dette. 0 Siter
laban Skrevet 24. august Skrevet 24. august Musikk skrev (Akkurat nå): Henrik var ikke tilfeldig på gården han ble plukket ut av TV2 Casting. Det gjelder vel alle som deltar i den typen programmer? Det er ingen som "tilfeldigvis" er med i dem. 0 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august Hvem starter en ny krangel på gården? vis det blir en ny runde. 0 Siter
Musikk Skrevet 24. august Forfatter Skrevet 24. august laban skrev (1 minutt siden): Det gjelder vel alle som deltar i den typen programmer? Det er ingen som "tilfeldigvis" er med i dem. Ja, det gjelder alle. 0 Siter
Everybody Skrevet 25. august Skrevet 25. august Nå er det en del som har begynt å anta og diskutere om Henrik er alvorlig psykisk syk. Særlig på kvinneguiden. 0 Siter
Musikk Skrevet 25. august Forfatter Skrevet 25. august (endret) Everybody skrev (3 timer siden): Nå er det en del som har begynt å anta og diskutere om Henrik er alvorlig psykisk syk. Særlig på kvinneguiden. Tja. Han er nok ikke slik privat som på Farmen. Endret 25. august av Musikk 0 Siter
Blondi Skrevet 30. august Skrevet 30. august Ser Farmen fra hele uke og fikk omtanke for Petter ❤️ 0 Siter
Musikk Skrevet 3. september Forfatter Skrevet 3. september Zhwan Manbari hun tror jeg har planer framover, fint kan dolke en og to i ryggen. 0 Siter
Musikk Skrevet 10. september Forfatter Skrevet 10. september (endret) Mye nytt og mye spill i dagens episoder. Endret 10. september av Musikk 0 Siter
Musikk Skrevet 58 minutter siden Forfatter Skrevet 58 minutter siden Jenny ute hun trodde jeg kom lengre, hvem vinner Farmen 2026? noen tanker? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.