Musikk Skrevet 13. august Skrevet 13. august I kveld begynner Farmen🙂de to første episodene ligger ute på TV2 Play🙂 0 Siter
Musikk Skrevet 13. august Forfatter Skrevet 13. august Har noen sett de to første episodene? hva synes dere? 0 Siter
Musikk Skrevet 13. august Forfatter Skrevet 13. august Musikk skrev (2 timer siden): I kveld begynner Farmen🙂de to første episodene ligger ute på TV2 Play🙂 INFO: SPOILERS‼️KAN KOMME UTOVER HØSTEN‼️ 0 Siter
Glitter Skrevet 13. august Skrevet 13. august (endret) Liker ikke det nye konseptet. Det blir bare drama av det, og lite fokus på gårdsarbeid. Endret 13. august av Glitter 0 Siter
Musikk Skrevet 13. august Forfatter Skrevet 13. august Glitter skrev (2 timer siden): Liker ikke det nye konseptet. Det blir bare drama av det, og lite fokus på gårdsarbeid. Lite fokus på dyrene🐶Storbonden og disse gruppene som er Farmen 2026. 0 Siter
Musikk Skrevet 13. august Forfatter Skrevet 13. august Everybody skrev (1 minutt siden): Elsker krangling på farmen Jeg og liker kranglingen🙂 0 Siter
Glitter Skrevet 13. august Skrevet 13. august Everybody skrev (2 minutter siden): Elsker krangling på farmen Ble litt av en konflikt av de spikerne. 😛 0 Siter
Musikk Skrevet 13. august Forfatter Skrevet 13. august Glitter skrev (Akkurat nå): Ble litt av en konflikt av de spikerne. 😛 Ja😆 0 Siter
Musikk Skrevet 14. august Forfatter Skrevet 14. august De to første episodene av Farmen føltes mer ut som vi fikk se andre uka. 0 Siter
Ekstra Skrevet 14. august Skrevet 14. august Nei, det tar for mye tid. Skal forsøke å holde meg unna og ikke bli hektet 😅 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august Skrevet 14. august Har ikke sett Farmen på mange år, gadd ikke mer da det gikk over til å bli bare sabotering og krangling og folk som ikke meldte seg på for å være med å drive et gårdsbruk, men for å komme på tv og leke tøff i trynet. Så de to første kjendis-sesongene, men så ble det sannelig slik der også og da gadd jeg ikke mer. 0 Siter
Ekstra Skrevet 14. august Skrevet 14. august Lillemus skrev (27 minutter siden): Har ikke sett Farmen på mange år, gadd ikke mer da det gikk over til å bli bare sabotering og krangling og folk som ikke meldte seg på for å være med å drive et gårdsbruk, men for å komme på tv og leke tøff i trynet. Så de to første kjendis-sesongene, men så ble det sannelig slik der også og da gadd jeg ikke mer. Når jeg tidligere har sett litt på farmen er det det mellommenneskelige og "kranglingen" som interesserte og hektet, om jeg primært ønsket å lære om gårdsarbeid ville jeg sett på noe annet. Men har ikke sett mange sesonger. 0 Siter
morsan Skrevet 16. august Skrevet 16. august Har vel ikke sett Farmen siden GGG vant, tror jeg. Men har sett noe annen reality opp igjennom da. 0 Siter
Musikk Skrevet 16. august Forfatter Skrevet 16. august Det er ikke mange som ser på Farmen lengre. 0 Siter
Ekstra Skrevet 16. august Skrevet 16. august Fy denne tråden! Jeg tenkte jo å holde meg unna Farmen, slike serier er virkelig misbruk av tid. Men så var jeg sliten etter en fysisk utskeielse, havnet på sofaen, og plutselig var jeg i gang. Farmen er ikke blitt bedre, så mye kan jeg si. Men likevel god nok til at jeg ble værende 🥹 0 Siter
Blondi Skrevet 16. august Skrevet 16. august Reagerer på at det er mye banning og at det er mye baksnakk og stygt om andre. Det er en stygg og kynisk verden vi lever i. 0 Siter
Everybody Skrevet 17. august Skrevet 17. august Den krangelen ved bordet der på slutten med Henrik 😂😂 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.