Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld begynner Farmen🙂de to første episodene ligger ute på TV2 Play🙂

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noen sett de to første episodene? hva synes dere? 

Skrevet
Musikk skrev (2 timer siden):

I kveld begynner Farmen🙂de to første episodene ligger ute på TV2 Play🙂

INFO:  SPOILERS‼️KAN KOMME UTOVER HØSTEN‼️

Skrevet (endret)

Liker ikke det nye konseptet. Det blir bare drama av det, og lite fokus på gårdsarbeid. 

Endret av Glitter
Everybody
Skrevet

Elsker krangling på farmen

Skrevet
Glitter skrev (2 timer siden):

Liker ikke det nye konseptet. Det blir bare drama av det, og lite fokus på gårdsarbeid. 

Lite fokus på dyrene🐶Storbonden og disse gruppene som er Farmen 2026. 

Skrevet
Everybody skrev (1 minutt siden):

Jeg og liker kranglingen🙂 

Skrevet
Everybody skrev (2 minutter siden):

Ble litt av en konflikt av de spikerne. 😛

Skrevet
Glitter skrev (Akkurat nå):

Ble litt av en konflikt av de spikerne. 😛

Ja😆

Skrevet

Takk for tips om at det var begynt nå 🙂

Skrevet

De to første episodene av Farmen føltes mer ut som vi fikk se andre uka. 

Skrevet

Nei, det tar for mye tid. Skal forsøke å holde meg unna og ikke bli hektet 😅

Skrevet

Har ikke sett Farmen på mange år, gadd ikke mer da det gikk over til å bli bare sabotering og krangling og folk som ikke meldte seg på for å være med å drive et gårdsbruk, men for å komme på tv og leke tøff i trynet. Så de to første kjendis-sesongene, men så ble det sannelig slik der også og da gadd jeg ikke mer.

Skrevet
Lillemus skrev (27 minutter siden):

Har ikke sett Farmen på mange år, gadd ikke mer da det gikk over til å bli bare sabotering og krangling og folk som ikke meldte seg på for å være med å drive et gårdsbruk, men for å komme på tv og leke tøff i trynet. Så de to første kjendis-sesongene, men så ble det sannelig slik der også og da gadd jeg ikke mer.

Når jeg tidligere har sett litt på farmen er det det mellommenneskelige og "kranglingen" som interesserte og hektet, om jeg primært ønsket å lære om gårdsarbeid ville jeg sett på noe annet. Men har ikke sett mange sesonger.

Skrevet

Har vel ikke sett Farmen siden GGG vant, tror jeg. ;) Men har sett noe annen reality opp igjennom da. 

Skrevet

Det er ikke mange som ser på Farmen lengre. 

Skrevet

Fy denne tråden! Jeg tenkte jo å holde meg unna Farmen, slike serier er virkelig misbruk av tid. Men så var jeg sliten etter en fysisk utskeielse, havnet på sofaen, og plutselig var jeg i gang. Farmen er ikke blitt bedre, så mye kan jeg si. Men likevel god nok til at jeg ble værende 🥹

Skrevet

Reagerer på at det er mye banning og at det er mye baksnakk og stygt om andre. Det er en stygg og kynisk verden vi lever i. 

Everybody
Skrevet

Den krangelen ved bordet der på slutten med Henrik 😂😂

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...