Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hun sa: "I dag ser at jeg at du har det veldig vondt. Er det noe du vil vi skal snakke om i dag?" (stillhet) Jeg klarte ikke svare, klarte ikke fortelle hvor trist jeg er, at alt jeg går og bærer på bare blir tyngre og tyngre. "Jeg er bare sliten", sa jeg tilslutt. Hvorfor sa jeg ikke hvorfor jeg er sliten? At det er fordi jeg i går kjørte forbi huset der han forgrep seg på meg og at det førte med seg en så sterk reaksjon at jeg hadde problemer med å komme meg gjennom kvelden og natten... Nei, jeg klarte ikke si det til behandleren min, kanskje jeg klarer det neste gang, eller kanskje om ett år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/105919-timen-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...