Gjest T3 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Er det det? Etter min oppfattning trenger det ikke være det. Det inneholder jo kjøtt, og grønnsaker. Hva er best: en brødskive med sysltetøy eller en hamburger? Frokost: Brødskiver Lunsj: Brødskiver Middag: fisk eller kjøtt Kvelds: Brødskiver Blir det ikke litt mye brød? er det ikke bedre å legge inn en hamburger, da blir man jo i bedre humør og? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er brød i hamburger også. Usunt, fint, hvitt brød. Og som regel masse fett i burgeren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest burger-eteren Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 http://www.mcdonalds.no/naringsinfo_tabell.htm 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg lager stort sett burgere selv av karbonadedeig. Det er ikke "så ille" mht. fettinnhold. En gang bakte jeg også hamburgerbrød med grovt mel, kjempe godt.(men det har jeg ikke gjort siden, litt lat..) Masse salat, tomat, sylteagurk og litt dressing. Kan jo ikke være en så ille middag det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soIeiI Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det er brød i hamburger også. Usunt, fint, hvitt brød. Og som regel masse fett i burgeren. Kan jo bake grovt hamburgerbrød eller bruke grovbrød.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rusle Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg ser ikke på hamburgere som usunt. De inneholder jo en del kalorier. Så hvis man slanker seg....... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SATSjenta Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hjemmelaget hamburger er ikke usunt, hvis du selv ønsker det. Selv lager jeg hamburgere av karbonadedeig, steker de i litt olje,fyller den med mye grønt, magerost og ketchup + salat ved siden av. Burgerene du får kjøpt på kebabssjapper og mc donalds er nok ikke fult så sunne......... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirik26 Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Slik jeg ser det, så er ikke HAMBURGER noe ille.. Det som er ganske det verste med hamburgeren som allerede er sagt her er det hvite brødet og dressingen. Kjøtt inneholder i teorien ganske lite fett, og resten er jo salat! Burgere man kjøper ute er dog mye verre, men det man glemmer er foreks at pommes frites eller annen mat som frityr stekes er MYYYYYYYE værre enn hamburgeren. Null næring og masse av det type fett som kroppen ikke er noe glad i. Så heller 2 hamburgere enn hamburger + frites for meg :-) Burger med grovt brød er faktisk fryktelig godt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.