Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... på 17. mai.

Så høy, bredskuldret, og stolt i herrebunaden sin. Smilende og hyggelig mens han hilste på folk i toget. Så bli og fornøyd.

Jeg følte at verden raste sammen. Jeg krympet til ingenting. Til en ekkel og verdiløs klump. Det er forskjell på folk.

Skrevet

Slikt er ekkelt.

For noen måneder siden gikk et krek som har forgrepet seg på en jeg kjenner, rett ut foran bussen min. Idéen om ikke å bremse streifet meg, men jeg bremset selvsagt.

Kreket fortsatte å krysse veien, og da han var kommet til den andre siden så jeg at det ikke var kreket i det hele tatt, men en helt tilfeldig person som lignet...

*klem*

Skrevet

Slikt er ekkelt.

For noen måneder siden gikk et krek som har forgrepet seg på en jeg kjenner, rett ut foran bussen min. Idéen om ikke å bremse streifet meg, men jeg bremset selvsagt.

Kreket fortsatte å krysse veien, og da han var kommet til den andre siden så jeg at det ikke var kreket i det hele tatt, men en helt tilfeldig person som lignet...

*klem*

*Ler høyt av Sør!!!!!!*

Klem fra Grete :-)

Skrevet

forstår deg...

for ei god stund siden såg eg min overgriper utenfor ein restaurant i byen.. var heilt skjelven og kvalm da. Håper eg vil takle det litt bedre hvis det skjer igjen..

sender deg ein varm klem!

Skrevet

Ondskapen pleier gjerne å gjemme seg bak en pen og sjarmerende fasade.

Det er dessverre en kjensgjerning.

Men til ettertanke: Hvorfor skal han få lov til å bestemme hvordan du skal tenke om deg selv...? Har du gjort deg noen tanker omkring det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...