Gjest soIeiI Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Satt lenge og undret meg over denne tåfis lukta, kunne ikke skjønne hvor det kom fra.. Så tok jeg av meg sokkene! Og joda, gubben har lånt bort brukte sokker til meg! Æsj! Ble kvalm nå ass.. Må skaffe meg egne sokker ser det ut til! 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Skulle bare mangle om ikke han skulle få bruke de først:-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Jeg pleier bare vrenge dem etter en uke. Alvor: hvis han vil bli kvitt lukta, gå til fotpleier og kjøp Peusec. Reine trolldommen sier de som har prøvd. En tre dagers kur varer i evigheter, noen sier for alltid. Å legge skoa i en pose i frysern over natta hjelper lette tilfeller, men noen har sopp i tillegg og da hjelper bare Peusec. Soppen lukter helt annerledes og mye sterkere. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Jeg pleier bare vrenge dem etter en uke. Alvor: hvis han vil bli kvitt lukta, gå til fotpleier og kjøp Peusec. Reine trolldommen sier de som har prøvd. En tre dagers kur varer i evigheter, noen sier for alltid. Å legge skoa i en pose i frysern over natta hjelper lette tilfeller, men noen har sopp i tillegg og da hjelper bare Peusec. Soppen lukter helt annerledes og mye sterkere. Hvor kjøper du peusec da? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Hvor kjøper du peusec da? Hos en fotpleier. Alle har det tror jeg. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Hos en fotpleier. Alle har det tror jeg. Takker (endelig frisk luft her) ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.