Gjest Mor skriver. Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei. Jeg er en ganske fortvilet mor. Datteren min på 16 har holdt på med turn i svært mange år nå. Men etter en trening ble hun utsatt for en ulykke og plages nå med store smerter i nakken. Hun sier selv at det går bra, og at jeg ikke trenger å bekymre meg, men jeg kan se at hun sliter og har store smerter i nakken. Jeg lurer på om hva jeg burde gjøre og hva slags behandling/hjelpemiddler hun kan bruke? Takker på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Du må få henne til fastlegen med en gang. Ikke la det gå for lenge så det blir en kronisk skade/smerte. Kan hende hun ikke trenger noe annet en fysioterapi. Ikke hadde min datter fått gått med det nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.