Gjest niur Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Hei, vi har fått en blender i huset, men jeg vet ikke hva jeg kan lage med den.. Kan man lage jucie, eller vil det bli for tykt? Hva annet kan jeg lage, helst noe med frukt.. 0 Siter
sandra1365380284 Skrevet 21. mai 2003 Skrevet 21. mai 2003 Den er fin til å lage drinker med frukt i! Jeg liker også å lage milkshake, da kan du ha i ferske jordbær. Ellers lager sauser og dressinger i disse. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 To appelsiner, en banan, frosne jordbær og isbiter. Mmmm! Milkshake er den også ypperlig til. 0 Siter
Mamselysten Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Strawberry Daquiri Ingredienser: 4 cl gold rum 1,5 cl ferskpresset limejuice 0,75 cl sukkerlake 2 cl Bols jordbærlikør 5 jordbær knust is Fremgangsmåte: Ha alle ingrediensene i en blender. Lag en jevn blanding og tilsett mer is etter ønske. Hell over i et cocktailglass og pynt med et jordbær. Nydelig.... 0 Siter
Mamselysten Skrevet 22. mai 2003 Skrevet 22. mai 2003 Strawberry Daquiri Ingredienser: 4 cl gold rum 1,5 cl ferskpresset limejuice 0,75 cl sukkerlake 2 cl Bols jordbærlikør 5 jordbær knust is Fremgangsmåte: Ha alle ingrediensene i en blender. Lag en jevn blanding og tilsett mer is etter ønske. Hell over i et cocktailglass og pynt med et jordbær. Nydelig.... Kan forresten bruke jordbæressens (drinkmix du får kjøpt i matbutikk) istedenfor jordbær likør. 0 Siter
Gjest niur Skrevet 27. mai 2003 Skrevet 27. mai 2003 Den er fin til å lage drinker med frukt i! Jeg liker også å lage milkshake, da kan du ha i ferske jordbær. Ellers lager sauser og dressinger i disse. Hei, har du oppskrifter?? Spes. på alkoholfrie drinker og milkshaker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.