Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom det blir veldig stille herfra, og dere leser om en nordmann som har blitt sprengt i utlandet, da er det nok meg som de peller opp biter etter. Da kan dere sitte her og si; Tenk, det var foten til nick som lå der på asfalten. Så dere den skoen??? Tenk at vi har "kjent" en som hadde sånne sko! Han var nok egentlig koselig, selv om han virket som en bitter gammel gubbe. Sør kommer selvfølgelig til å påpeke at skostørrelsen er uvesentlig. Bassisten kan hulke frem en: Nå har han lekt i trafikken for siste gang, jeg angrer på at jeg var så slem mot han! Dere kommer til å angre alle sammen, dersom jeg blir sprengt!

Best å være føre var.

laguna, du trenger ikke bekymre deg dersom du i tilfelle får spirituelle opplevelser i badekaret.

Skrevet

Har en mistanke om at du bruker forskjellig skostørrelse på høyre og venstre fot.

Sannsynligvis er du i (mental) ubalanse! ;-)

Med vennlig hilsen

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Du kommer til å gjenoppstå som en kaffetrakter eller vaskemaskin. Begge like nyttige.

Skrevet

Har en mistanke om at du bruker forskjellig skostørrelse på høyre og venstre fot.

Sannsynligvis er du i (mental) ubalanse! ;-)

Med vennlig hilsen

Hahaha! Det finnes bare venstresko! Der fikk du den!

Skrevet

Du kommer til å gjenoppstå som en kaffetrakter eller vaskemaskin. Begge like nyttige.

Da vil jeg helst gjenoppstå som en ny og fin dildo, akkurat når Amiga passerer sexbutikken.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde syntes at det var trist, jeg.. Du som virker så morsom og grei..:o)

Selvom det med badekaret unektelig hørtes ganske spennende ut..

Skal du ut å reise?

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Da vil jeg helst gjenoppstå som en ny og fin dildo, akkurat når Amiga passerer sexbutikken.

Jeg ville gjenoppstått som såpestykke i dusjen til Claudia Schiffer.

Skrevet

Hahaha! Det finnes bare venstresko! Der fikk du den!

Hei,

Mange av dine skriblerier kan selvsagt forklares av at du har på deg 2 venstresko!

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg hadde syntes at det var trist, jeg.. Du som virker så morsom og grei..:o)

Selvom det med badekaret unektelig hørtes ganske spennende ut..

Skal du ut å reise?

Det er over et år siden jeg flyttet fra Norge. Vi er nå oppe i 1 av 14000 DOL brukere som vil bli trist dersom jeg blir sprengt. Uhu!

Skrevet

Hei,

Mange av dine skriblerier kan selvsagt forklares av at du har på deg 2 venstresko!

;-)

Med vennlig hilsen

Og de fleste av dine skriblerier kan ikke forklares i det hele tatt :)

Skrevet

Og de fleste av dine skriblerier kan ikke forklares i det hele tatt :)

Og de fleste av dine *bør* ikke forklares i det hele tatt! ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Det er over et år siden jeg flyttet fra Norge. Vi er nå oppe i 1 av 14000 DOL brukere som vil bli trist dersom jeg blir sprengt. Uhu!

Hei,

Kan jeg få skoene dine hvis du dør?

Hvilken størrelse er de?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Kan jeg få skoene dine hvis du dør?

Hvilken størrelse er de?

Med vennlig hilsen

Du skal få min gamle tresko når jeg døøøøøør!

Du skal få min gamle tresko når jeg døøøøør!

For i himm'lens høye saler går man bare i sandaler

du skal få min gamle tresko når jeg døøøøøøør!

:edel:

Skrevet

Og de fleste av dine *bør* ikke forklares i det hele tatt! ;-)

Med vennlig hilsen

De fleste mine trenger ingen nærmere forklaring - de taler igrunn greit for seg selv.

Har ingen skulte budskap, og trenger man teskjevarianten på mine innlegg - ja da har man virkelig et problem :)

Skrevet

Du skal få min gamle tresko når jeg døøøøøør!

Du skal få min gamle tresko når jeg døøøøør!

For i himm'lens høye saler går man bare i sandaler

du skal få min gamle tresko når jeg døøøøøøør!

:edel:

:sjarmert i senk:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...